Beoordeeld op 22 mei 2017

Na vele ellende meegemaakt te hebben met Dream Hotel Bosphorus, zijn we bij dit prachtige hotel terecht gekomen!. Wat een goed hotel!!
Met een woord PERFECT, goeie kamers, goed hygiëne, vriendelijke personeel, goede locatie. Receptionist, doet zijn best voor de klanten perfect dus ga erheen!! 100 % aanrader!

Kamertip: Mooie kamers, alles is goed
Datum van verblijf: mei 2017
Faruk_Boyaci, Owner van Sirkeci Mansion, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 juli 2017

Dear sdeliboyraz,

Sorry to hear about your previous unpleasant experience at another hotel. However, I am happy to see that we were able to turn things around for you in Istanbul and would like to thank you for your valued review about Sirkeci Mansion! It is very important for me to hear that you thoroughly enjoyed your stay with us. I am proud of my staff that they try all their best.

If you consider revisiting Istanbul, please contact us for assistance with organizing your trip.

Beoordeeld op 5 mei 2017

Opnieuw een geweldige ervaring in dit hotel. Helaas was restaurant niet operationel, maar men had een zeer geode alternatief: hun eigen pub restaurant, Red River, iets verderop. wederom een zeer warm welkom en veel persoonlijke aandacht.
Eigenlijk wil ik dit hotel niet aanprijzen , puur uit egoisme hoor. Bang dat men een volgende keer is volgeboekt.

Adil Ocal

Kamertip: Als je gek wilt doen een deluxe kamer kiezen, mooi uitzicht op het park erachter. alle kamers zijn overigens goed ingericht
Datum van verblijf: april 2017
Faruk_Boyaci, Owner van Sirkeci Mansion, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 mei 2017

Dear aocal2017,

Thank you very much for your wonderful comments! It was an absolute pleasure for my team to welcome you to our hotel once more!

It is really funny how you do not recommend Sirkeci Mansion to other travelers in your review and I was shocked to read it at first, but then your reasoning brought a big smile to my face. Sirkeci Mansion is now your home in Istanbul and we will always make room for you and your dear family.

Look forward to hosting you at Sirkeci Mansion on several more trips to come,

Best regards,

Beoordeeld op 21 november 2015 via mobiele applicatie

Wij hadden hier geboekt nav de goede beoordelingen. Niks was minder waar! Wat een vriendelijke mensen! Zeer servicegericht! Keurige kamers en prima algemene faciliteiten als ontvangst guest relations, Spa, kamerverzorging, etc. De ligging van het hotel, in het prachtige oude centrum, is absoluut perfect voor een stedentrip. Overal dichtbij en toch in een rustig straatje vlakbij het Topkapi paleis. Aanrader!

Datum van verblijf: november 2015
Faruk_Boyaci, Owner van Sirkeci Mansion, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 november 2015

Dear Han O,

I would like to thank you for your valued review! It is very important for me to hear that you thoroughly enjoyed your stay. I am proud of my staff that they try all their best.

Faruk Boyacı

Beoordeeld op 22 oktober 2015

Wat je in dit hotel meemaakt is niet normaal. Werkelijk alles is perfect. Een zeer vriendelijke ontvangst, heerlijk eten, supervriendelijk personeel voor wie niets teveel is, heerlijke bedden, zeer uitgebreid aanbod gratis excursies en bij vertrek een leuke attentie toe. Hebben we het nog niet gehad over de uitstekende ligging. Dit hotel zou een reden kunnen zijn Istanbul opnieuw te bezoeken. Wij hebben GENOTEN!

Datum van verblijf: oktober 2015
Faruk_Boyaci, Owner van Sirkeci Mansion, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 oktober 2015

My Dear Guest,

I would like to thank you for your review! It is very important for me to hear that you and your friends indeed enjoyed your stay at Sirkeci Mansion.

Your comments on the professionalism of my staff and excellence of service motivate us to go further to impress our guests by showing us that we are on the right path.

We will look forward to welcoming you again in near future.

Beoordeeld op 30 juli 2015 via mobiele applicatie

Meteen bij binnenkomst kregen wij een drankje aangeboden en werd ons gevraagd plaats te nemen in hun sfeervolle huiskamer om even bij te komen van de reis. Hierop kregen wij uitleg over alle bezienswaardigheden van Istanbul, vervoer door Istanbul (taxi, tram, bus en ferry). Alle grote bezienswaardigheden liggen op loopafstand van het hotel. Wij werden meteen van een Istanbul OV kaart en een wegenkaart voorzien. Voor de OV kaart betaal je 10 YTL (Turkse Lira) aan borg. Mochten we nog vragen hebben, dan konden wij altijd bij de receptie terecht. In onze schone kamer lag Turks fruit waar je van kon snoepen. Het ontbijt is goed en het personeel erg behulpzaam en zeer vriendelijk. Hier boeken wij bij de volgende keer Istanbul weer :)

Datum van verblijf: juli 2015
Faruk_Boyaci, Sahibi van Sirkeci Mansion, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 augustus 2015

Dear Fikri09,

Thank you very much for honoring us with your kind comments! I am happy to see that you found our introduction upon arrival and services welcoming. We try to make sure that our guests make the most of their stay in Istanbul by providing directions and and recommendations.

As a part of our global family, we expect to see you back at Sirkeci Mansion for a return visit.

Faruk Boyacı