TripAdvisor
Istanbul
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Leuke show maar vlees zelf..”
Beoordeling van Nusr-Et

Keukens: Steakhouse
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Wijk: Beşiktaş
14 september 2019 beoordeeld

Wij hebben met zn vieren gegeten bij Nusr-et in Bodrum. We hadden geen reservering maar konden na 10 minuten wachten aanschuiven.

Wij hadden de nusret special voor 4 personen besteld. Ze maken er een leuk showtje van maar natuurlijk moet het eten ook lekker zijn. Voor je ogen gieten ze de loei warme olie op het rauwe vlees wat het hoort te bakken. Toch naar mij idee sommige stukjes te rauw gebleven. Ook werd het vlees na 2 minuten veels te snel koud waardoor het niet lekker meer was.

Het vlees zelf was niet heel bijzonder. Je kan ook een lekkerdere steak eten bij je lokale restaurant.( waarbij je zeker ook veel goedkoper uitkomt). De bijgerechten vond ik persoonlijk lekkerder. Met zn 4 vieren hadden we inclusief 2 bijgerechten 762 lira betaald. Omgerekend 120 euro. Leuk voor een keertje maar je moet het echt alleen hebben voor de leuke showtje

Datum van bezoek: september 2019

16 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten bij nuser-et restaurant in Etlier istanbul , het vlees is lekker, alles is vers wordt voor je ogen gebakken , personeel is vriendelijk
Prijs is betaalbaar
Als je naar Istanbul gaat bezoek deze locatie je zult geen spijt van krijgen

Datum van bezoek: april 2019
29 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gereserveerd via open table. Was op een woensdag avond om 19.00 uur en was helemaal vol. Ik had gekozen voor een Dalles steak. Deze was zeer goed, mals en sappig met een heerlijke grill smaak. Bakje Spinazie zat er bij inbegrepen. Muziek vond ik persoonlijk iets te hard aanstaan. Vanuit metro halte Etiler is het ongeveer 10 min lopen. Er was veel personeel aanwezig wat het een beetje chaotisch aanvoelende.

Datum van bezoek: september 2018
22 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Via open table gereserveerd. T was bomvol toen wij binnen kwamen en gelijk een goede ambiance. Up tempo muziek, coole mensen etc. het duurde even voordat ik de dame vond die over de reserveringen ging maar zeer op tijd hadden wij een goede tafel buiten. De chef was zelf ook aanwezig en iedereen wilde met hem op de foto. Mijn zoons moesten ook even geduld hebben en wat wringen maar ze hebben een selfie.
Zijn broer runt de tent vertelden de zeer vriendelijke obers en sommelier. En alles is van top kwaliteit. Een absolute must is de carpacio en de beef kobe.
Alles wordt perfect Geserveerd . Wij hebben een top avond gehad. Bedankt!
Dus als je naar istanbul gaat is dit een must. Prijs kwaliteit dik in orde.

Datum van bezoek: juli 2018
25 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn met 4 personen gaan eten. We hadden al gereserveerd maar desondanks moesten we 20 min wachten. Het is er wel heel druk en chaotisch. Nadat we onze tafel hebben gekregen hebben we verschillende gerechten genomen, o.a. nusret special voor 3 personen (echt een aanrader) rib-eye en tonhouse. Alle 3 de gerechten werden aan tafel aangesneden en een heuse show van gemaakt. Het is wel duurder dan een gemiddeld Turks restaurant maar een must try. Het vlees smelt op je tong. Totaal bedrag was 703TL wat ongeveer op 130 euro neerkomt. Hiervoor hadden we voor 5 personen vlees besteld en 4 cola wat naar mijn mening meevalt voor deze geweldige ervaring. Zie foto's. Eet smakelijk alvast!!!

Datum van bezoek: juni 2018

In Nusr-Et geweest? Deel je ervaringen!