• Gratis parkeren
Faros Hotel Taksim(Istanbul)(Heel veel waar voor je geld!)
Hilton Istanbul Bosphorus(Istanbul)
  • Restaurant
Urban Suites(Istanbul)(Heel veel waar voor je geld!)
Boek nu, betaal bij aankomst
  • Roomservice
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 97 per nacht.

Tomtom Suites(Istanbul)
Gratis annuleren tot 28/07
Boek nu, betaal bij aankomst
  • Restaurant
3 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijne en een zeer zuiver hotel. Vriendelijk personeel. Nabij alle bezienswaardigheden. Foto vanboven het terras. Mooi uitzicht. Alle faciliteiten zoals zwembad, fitness...is er allemaal aanwezig. Zwembaden zijn gratis te gebruiken. Lekker ontbijt...

Verbleef: december 2016, reisde met een partner
6 juni 2016 beoordeeld

Wij zijn al twee keer in dit hotel geweest. De mederwerkers in het hotel zijn zeer klantvriendelijk. Het zwembad is overdags lang open. Het hotel is goed bereikbaar, omdat het dichtbij een tramstation ligt. Er waren wel eens problemen. De föhn bijvoorbeeld. Als hij van de muur wordt gehaald, gaat hij aan. Hij gaat alleen uit als je hem weer terughangt. Ondertussen wordt hij wel erg warm. Uiteindelijk is het mij gelukt om hem met een handoek terug te hangen (hij was te warm om met blote handen op te pakken). Daarna was er ook een lek. Toen is er iemand van ons bij de receptie geweest en is er meteen iemand gekomen om het te dichten. Ik raad wel aan om een zonnebril mee te nemen. De zon kan in Istanbul erg fel zijn. Dit was voor mij vooral het geval op het dak van het hotel (waar het zwembad is). 's Avonds kan het best onrustig zijn. Soms wordt er muziek gemaakt maar ik denk dat het relatief tot andere plekken in Istanbul best goed is. Het ligt niet direct aan een grote weg, maar het ligt aan straten. Er is dus niet veel overlast door het verkeer. Ik denk dat het goed is om hoog te zitten en niet aan een straatzijde (als dat mogelijk is) om onrust te voorkomen.

Kamertip: Kamers die niet aan de zijde van de ingang staan zijn rustiger.
  • Verbleef: augustus 2015, reisde met familie
15 april 2016 beoordeeld

Perfect gelegen, openbaar vervoer om de hoek, de belangrijkste bezienswaardigheden op korte loopafstand, heel goed te doen voor jong en oud. Heerlijk in de zomer, de hele dag buiten, alles bekeken wat U die dag wilde bekijken, lekker stoom af blazen in het zwembad. Zwem ze!

Kamertip: Hoge verdieping, aan de voorkant, mooi uitzicht.
  • Verbleef: april 2016, reisde alleen
5 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel voor de prijs die je er voor betaalt. Vlakbij alle OV-verbindingen. Zelfs met metro en tram goed te doen vanaf Airport. Bezienswaardigheden op loopafstand. Ontbijt uitgebreid en voor ieder wat wils. Schone kamer en badkamer. AC stond iets te warm op laagste stand. Leuk eigen kroegje beneden. Dakterras met waanzinnig uitzicht. Geen spijt van.

Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner
27 februari 2016 beoordeeld

Het hotel heeft een toplocatie en na een hele daguitstap is het heerlijk om te relaxen in de spa (gratis!) om vervolgens de volgende dag, uitgerust, een nieuwe mooie dag te beginnen onder de oriëntaalse zon. Personeel is vriendelijk en het ontbijt was heel rijk.

Verbleef: oktober 2015