Beoordeeld op 4 mei 2018 via mobiele applicatie

Hersey sey cok guzeldi calisanlar harika insalar cana yakin muhabbetli odalar temiz kisacasi olganustu en kisa zamanda görusmek dilegiyle sevgilee saygilar.

Begin mei geweest perfecte hotel vriendelijke medewerkers kamer super schoon in het kort alles was PERFECT. Wij hebben zeker fijne tijd gehad in Istanbul en in het hotel.
Ik kom zeker terug

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 18 oktober 2016

prima verblijf; goede kamer met goede bedden en alles wat je nodig hebt; zeer vriendelijk en behulpzaam personeel; lekker ontbijtje op dakterras met mooi uitzicht; prima locatie rustig gelegen maar wel centraal

Datum van verblijf: oktober 2016
Almina Hotel A, Genel Müdür van Almina Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 oktober 2016

Dear
Jolanda771

Allereerst hartelijk dank voor het kiezen van ons hotel en nu heb je een huis in Istanbul. Naast dank u voor soort opmerkingen die ons geven macht om onze dienstverlening te verbeteren. Als u eventuele behoeften in Istanbul zal hebben, aarzel dan niet hasitate om contact met ons.

Hopelijk tot ziens in ons hotel.
Bedankt & Rgds,
Demet KOC

Beoordeeld op 27 mei 2016

Een plezierig hotel met vooral zeer hoffelijke stafleden. Kamers schoon en functioneel, ontbijt goed verzorgd. Twee kleine zaken: taxi-chauffeurs kunnen het adres nauwelijks vinden, en de kamer(s) aan de straatzijde zijn erg gehorig.

Datum van verblijf: mei 2016
Reistype: Reisde voor zaken
Almina Hotel A, Genel Müdür van Almina Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 juni 2016

Dear our lovely guest,
Thank you very much for choosing Almina Hotel for your stay in Istanbul and sharing your comments on Tripadvisor.
I am very happy to read your positive comments about our hotel. Our aim is to achieve maximum guest satisfaction through trained and motivated staff which will deliver quality service and warm hospitality every time when our guests visit our Hotels, therefore every comment you make has a priceless value.
Looking forward to have you and have the pleasure to serve you at Almina Hotel soon.
Thanks & Best Regards,
Demet KOC

Beoordeeld op 24 maart 2016

Een heerlijk kleinschalig hotel op een perfecte plek: dichtbij alle bezienswaardigheden en toch op een rustige plek in de stad. Zeer vriendelijk personeel die al je vragen beantwoorden en op alle fronten zeer behulpzaam zijn. Prima ontbijt met voor een ieder wat wils. Gezellige kamers en goede service. Zeker voor herhaling vatbaar!

Datum van verblijf: maart 2016
FarahShawa, Genel Müdür van Almina Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 maart 2016

Thank you very much for your kind comments and your comments will help us to improve our services and serve you better. We hope you will choose us for your next stay too.
If you will have other needs in Istanbul, please don't hasitate to contact with me. Thank you very much Demet KOC / Hotel Manager

Beoordeeld op 18 maart 2016 via mobiele applicatie

Het hotel ligt erg centraal, alles wat we wilden zien op loopafstand. Blauwe Moskee, Topkapi 5 a 10 minuten lopen. Gelukkig werd de kamer na ons vertrek direct gerenoveerd want ik het het 's nachts koud gehad en veel last gehad van geluid op straat. Het personeel was vriendelijk zorgde direct dat ik een extra dekbed kreeg. Het is een knusse wijk met veel houten panden.
Het ontbijt in het hotel was goed, veel keuze. Het uitzicht was erg mooi vanuit de ontbijtruimte.
Het personeel was vriendelijk, er zit 24 uur iemand bij de receptie.
Als de kamer die we hadden al gerenoveerd was toen we kwamen had ik vast en zeker een hogere beoordeling gegeven!

Datum van verblijf: februari 2016