Olimpiyat Hotel
Faros Hotel Taksim(Istanbul)(Heel veel waar voor je geld!)
InterContinental Istanbul(Istanbul)
  • Gratis parkeren
Tomtom Suites(Istanbul)
Hilton Istanbul Bosphorus(Istanbul)
Hilton
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 225 per nacht.

Ramada Encore Istanbul Airport(Istanbul)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Swissotel The Bosphorus(Istanbul)
Besparingsmelding! 29% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 29% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 212 per nacht.

20 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel Olimpiyat is een prima hotel!
Het is een schoon hotel met een lekker ontbijt en vriendelijk personeel die altijd aanwezig is.
Openbaar vervoer makkelijk bereikbaar
Het is dus zeker een aanrader!

Verbleef: september 2016, reisde met familie
9 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijkheid en goede service van het personeel. Het eten en de bediening was heel goed. Hotel was heel netjes en de kamers waren goed schoon. Het personeel was zeer vriendelijk. Ook was een goede prijs/kwaliteit verhouding. Ligging is super. Transfer was ook goed.

Verbleef: mei 2016, reisde met familie
Yasmak Hotels T, Genel Müdür van Olimpiyat Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 mei 2016

Dear Emel D,

Our Dearest guest,,

Thank you very much for your valuable review here about our hotel.It is a great pleasure to read that you enjoyed staying in our hotel and went home with memorable moments from Istanbul.

Your feedback is very important to us as our guest satisfaction is our main priority

We would love to welcome you back here again on your upcoming trips

30 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel Olimpiyat is een prima en goed hotel! De meeste bezienswaardigheden, een tram en een park zijn op loopafstand. Het is een schoon hotel met een lekker ontbijt. Alleen mag het wel iets meer variëren, maar dat is mijn eigen mening. Het is dus zeker een goede aanrader!

Verbleef: oktober 2015, reisde met familie
22 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel. Makkelijk bereikbaar en een hele goede services. Daarnaast zijn de medewerkers erg behulpzaam vooral de heer Yucel en Huseyin. De ontbijt die wordt aangeboden is prima en heel smakkelijk. Zeker het waard om nogmaals hier te komen.

Verbleef: augustus 2015, reisde met familie
Yasmak Hotels T, Konuk İlişkileri Müdürü van Olimpiyat Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 september 2015

Dear our guest,
We would like to thank you for your review and am very happy to read that your stay here with us has been a pleasing one.

Hearing the encouraging comments of our guests motivates us more than anything telling us that we are on the right path.

We look forward to seeing you with us again.

Kind Regards
Olimpiyat Hotel

16 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een geweldige hotel klantvriendelijk,schoon lekker ontbijt zoek je een hotel vlakbij alles ik raad jullie deze hotel zeker aan 12 uur uitchecken geen probleem je koffers mag je achter laten

Verbleef: mei 2015, reisde met vrienden
Yasmak Hotels T, Konuk İlişkileri Müdürü van Olimpiyat Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 juni 2015

Our Dearest Guest,

I am thrilled to read that you had a pleasant stay with us; we aim to make our guests feel truly welcome and comfortable throughout their time with us and so I am delighted to learn that this was noticed and that you liked your room and the facilities.

Warm Regards
Kind Regards