“Hotel olimpiyat ”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 7 websites!
Beoordeeld als nr. 131 van 1.159 hotels in Istanbul
20 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel Olimpiyat is een prima hotel!
Het is een schoon hotel met een lekker ontbijt en vriendelijk personeel die altijd aanwezig is.
Openbaar vervoer makkelijk bereikbaar
Het is dus zeker een aanrader!

Verbleef: September, 2016, reisde met familie
Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Olimpiyat Hotel
Bekijk de nieuwste beoordelingen

9 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijkheid en goede service van het personeel. Het eten en de bediening was heel goed. Hotel was heel netjes en de kamers waren goed schoon. Het personeel was zeer vriendelijk. Ook was een goede prijs/kwaliteit verhouding. Ligging is super. Transfer was ook goed.

Verbleef: Mei, 2016, reisde met familie
Yasmak Hotels T, Genel Müdür van Olimpiyat Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 mei 2016

Dear Emel D,

Our Dearest guest,,

Thank you very much for your valuable review here about our hotel.It is a great pleasure to read that you enjoyed staying in our hotel and went home with memorable moments from Istanbul.

Your feedback is very important to us as our guest satisfaction is our main priority

We would love to welcome you back here again on your upcoming trips

30 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel Olimpiyat is een prima en goed hotel! De meeste bezienswaardigheden, een tram en een park zijn op loopafstand. Het is een schoon hotel met een lekker ontbijt. Alleen mag het wel iets meer variëren, maar dat is mijn eigen mening. Het is dus zeker een goede aanrader!

Verbleef: Oktober, 2015, reisde met familie
22 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel. Makkelijk bereikbaar en een hele goede services. Daarnaast zijn de medewerkers erg behulpzaam vooral de heer Yucel en Huseyin. De ontbijt die wordt aangeboden is prima en heel smakkelijk. Zeker het waard om nogmaals hier te komen.

Verbleef: Augustus, 2015, reisde met familie
Yasmak Hotels T, Konuk İlişkileri Müdürü van Olimpiyat Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 september 2015

Dear our guest,
We would like to thank you for your review and am very happy to read that your stay here with us has been a pleasing one.

Hearing the encouraging comments of our guests motivates us more than anything telling us that we are on the right path.

We look forward to seeing you with us again.

Kind Regards

16 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een geweldige hotel klantvriendelijk,schoon lekker ontbijt zoek je een hotel vlakbij alles ik raad jullie deze hotel zeker aan 12 uur uitchecken geen probleem je koffers mag je achter laten

Verbleef: Mei, 2015, reisde met vrienden
Yasmak Hotels T, Konuk İlişkileri Müdürü van Olimpiyat Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 juni 2015

Our Dearest Guest,

I am thrilled to read that you had a pleasant stay with us; we aim to make our guests feel truly welcome and comfortable throughout their time with us and so I am delighted to learn that this was noticed and that you liked your room and the facilities.

Warm Regards
Kind Regards

3 mei 2015 beoordeeld

4 dagen/3 nachten verbleven in Olimpiyat. Hebben er enorm van genoten. Hadden 4-persoons-familiekamer. Ideale ligging. Schoon. Vriendelijke medewerkers. Lekker, uitgebreid ontbijtbuffet.Handige shuttle vliegveld. Engelssperekende receptiemedewerker gaf veel informatie/tips, ook over restaurants; reserveerde voor ons. We raden dit hotel aan.

• Verbleef: April, 2015, reisde met familie
Yasmak Hotels T, Guest Relations Manager van Olimpiyat Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 mei 2015

Dear Gabrielle...,

Than you very mch for taking time and write such a nice comment about our hotel. It is always our pleasure to welcome and host our guest pleasntly.

We hope that your travel plans would bring you back to Istanbul in future again and give us another chance to welcome you with a pleasure and make sure you well served,

Warm Regards

4 april 2015 beoordeeld

Dit hotel ligt echt ideaal om van de oude stad te genieten.
Op een steenworp afstand van het Topkapi Paleis, ayia Sophia en de Blauwe Moskee.
Ook de Grote bazaar is op loop afstand.

De kamers zijn praktisch ingericht. Netjes. Ruime badkamer.
Helaas wel erg warm op de kamer. Ondanks dat het buiten nog fris was. Airco blies warme lucht ondanks dat ik hem op 15 graden had ingesteld.
Ontbijt was prima.

Tram was direct op de hoek.
Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Verbleef: April, 2015, reisde voor zaken
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Istanbul bekeken
Hotel Ipek Palas
Sude Konak Hotel
nr. 435 van 1.159 in Istanbul
157 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Olimpiyat Hotel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Olimpiyat Hotel

Stijl hotel:
Nr. 86 voordelig hotel in Istanbul
Nr. 115 familiehotel in Istanbul
Nr. 147 romantisch hotel in Istanbul
Prijsklasse: € 40 - € 68 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Olimpiyat Hotel 3*
Aantal kamers: 59
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Hotels.com, Booking.com, Thomas Cook International AG, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Olimpiyat Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Olimpiyat Hotel Istanbul

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?