Faros Hotel Taksim(Istanbul)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis ontbijt
Urban Suites(Istanbul)(Heel veel waar voor je geld!)
Boek nu, betaal bij aankomst
  • Roomservice
  • Restaurant
Yasmak Sultan Hotel(Istanbul)
Priceline
17 november 2015 beoordeeld

Wij hebben hier een weekend mogen verblijven en er was voor ons niets meer dan goed. De locatie, het uitzicht van het dakterras en het ontbijt waren naar ons zin goed. De kamer simpel maar goed. Vriendelijk personeel dus al met al een super locatie. Onze kamer zat aan de achterzijde en hebben geen ochtend geluiden van de minaretten gehoord dus lekker door kunnen slapen. Alles is op loopafstand en zou hier graag terugkomen.

Kamertip: Onze kamer zat aan de achterzijde en hebben geen ochtend geluiden van de minaretten gehoord dus lekker door kunnen slapen.
  • Verbleef: november 2015, reisde met een partner
9 oktober 2015 beoordeeld

Dit hotel is prachtig gelegen midden in het toeristische centrum van Istanboel, op wandelafstand van alles wat je er moet gezien hebben. De kamer is basic, maar proper en het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is niet uitgebreid maar wel lekker en het uitzicht vanop het terras is onbetaalbaar.

• Verbleef: september 2015, reisde met vrienden
13 september 2015 beoordeeld

Dit hotel kan men eerder basic noemen, alhoewel het alles heeft wat men van een hotel verlangd: kluisje op de kamer, airco, koelkast, tv, lift, gratis wifi. Het hotel is verouderd, de kamers zijn eerder klein te noemen maar wel proper. Het ontbijt is lekker en het personeel is vriendelijk. Het hotel heeft in de ontbijtruimte ook een prachtig uitzicht op de "blauwe Moskee" en de "Agia Sophia". Aanpalend is er een mooi terras. Eén minpunt: wij vertrokken op zondagochtend om 6 uur en alhoewel men ons 2 dagen op voorhand de verzekering op een klein ontbijt gegeven had was er die ochtend niks voorzien, zelfs geen stukje cake, wat toch niet onmogelijk is, temeer dat er elke ochtend cake en gebak bij het ontbijt was.

• Verbleef: september 2015, reisde met een partner
12 april 2015 beoordeeld

Een basic hotel op letterlijk 100m van de Blauwe moskee. Vriendelijk en behulpzaam personeel en erg nette kamers. Het uitzicht vanaf het terras in de ontbijtzaal is subliem!
Goedkoopste kamers kijken uit op een binnenschacht, maar je komt hier enkel om te slapen. Veel gezellige restaurants naar ieders budget in de buurt en personeel trakteert je 's avonds in de lobby op een glaasje thee.
Ik zou dit hotel opnieuw kiezen!

Kamertip: Basic kamers hebben geen uitzicht, je betaalt meer voor uitzicht of voor een balkon. Je mag altijd op het terras van de ontbijtruimte gaan genieten van de zon en het uitzicht (5de verdieping)
  • Verbleef: april 2015, reisde met familie
25 februari 2015 beoordeeld

Heerlijk hotel. Prima prijs/ kwaliteit verhouding.
Wij kregen - omdat het hotel niet helemaal vol was - een betere kamer dan gereserveerd. Dat was ook wel fijn. De budgetkamer heeft nl geen uitzicht. Het raam kijkt uit op een luchtschacht. En we kregen zelfs Turkse thee van het huis wanneer we in de lobby zaten. Heel vriendelijk personeel. Heel behulpzaam. En de plek is perfect. Vlakbij een aantal belangrijke bezienswaardigheden en eigenlijk pal naast de blauwe moskee.

Kamertip: Kies indien je uitzicht wenst niet de budgetkamer.
  • Verbleef: februari 2015, reisde met familie