Beoordeeld op 10 november 2016

Dit is echt n top hotel de 5 sterren zeker waard! Werkelijk alles er op en er aan! Kamer,bediening allemaal perfect !Ik verbleef daar maar 1 nacht maar wat n verwennerij! N echte aanrader dus zeker,als je verwend wil worden!

Kamertip: Geweldig uitzicht
Datum van verblijf: oktober 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Erdem B, General Manager van Radisson Blu Conference & Airport Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 november 2016

Dear Feyenoord2013,
Thank you very much for your wonderful feedback. We are delighted to hear that you enjoyed our hotel. We will be very happy to welcome you back at our hotel soon again.

Best regards,
Erdem Bilgin
+90 212 411 3838

Beoordeeld op 19 september 2016

Alleen voor noodgevallen. Kamers en gangen in slechte staat, geen 5 sterren waard. Foto's geven andere indruk. Eten is kwalitatief matig (buffet), buiten zitten is niet leuk vanwege laag overkomende vliegtuigen.
Hotel is toe aan renovatie.

Kamertip: Geen idee, was er maar 1 keer.
Datum van verblijf: oktober 2015
  • Reistype: Reisde voor zaken
Erdem B, General Manager van Radisson Blu Conference & Airport Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 september 2016

Dear mauricetaalman,
Thank you very much for your kind feedback. I am sorry to hear that we could not serve you a positive stay experience. We do hope to welcoming you back and turn your experience to a positive one.

Best regards,
Erdem Bilgin
+90 212 411 3838

Beoordeeld op 22 april 2014

Hotel lig aan het eind van de startbaan en pal voor het hotel lig een 12 baans snelweg. Het is echt héél erg lawaaierig. Ontbijt is niet ingesteld op continentale gasten. De prijzen voor een drankje aan de bar zijn exorbitant hoog.

Datum van verblijf: april 2014
Beoordeling verzameld in samenwerking met Radisson Blu Hotels
Beoordeeld op 10 juni 2012

Het Radisson Blu Airport hotel is heel geschikt wanneer je voor werk op CNR moet zijn of laat aankomt op Ataturk luchthaven. Ze hebben veel verschillende kamers. De kamers aan de court yard zijn kleiner maar nieuwer en iets luxueuzer. De bedden zijn wel wat hard, ik slaap altijd op mijn dekbed om het aangenaam te maken. De kamers aan de voorzijde geven een fantastisch uitzicht op de luchthaven, snelweg en Istanbul centrum in de verte. De business rooms hebben Nespresso koffie - de andere kamers moeten het doen met Nescafe. Het restaurant laat qua sfeer te wensen over maar het eten is goed. Het personeel is erg behulpzaam. Inmiddels vier maal in dit hotel verbleven en ze kennen je, lossen problemen op en groeten je.

Datum van verblijf: juni 2012
  • Reistype: Reisde voor zaken
Paris O, Manager van Radisson Blu Conference & Airport Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 oktober 2018

Dear Sophia,

Thanks a million for staying with us and sharing your kind feedback. It made us very delighted that you enjoyed our hotel. We wish to see you staying with us again soon.

Warmest regards,

Beoordeeld op 24 oktober 2011

Een prima hotel voor een zakelijke overnachting. Vriendelijke service, goed eten en nette kamers. Kamers aan de buitenkant zijn echter wel luidruchtig; voor een luchthavenhotel kan de geluidsisolatie een stuk beter. Ook zijn de prijzen voor eten en drinken erg fors.

Kamertip: Vraag om een kamer aan de binnenkant, op etage 1 t/m 4, om zo min mogelijk de overvliegende vliegtuigen te horen. Het hotel ligt namelijk midden onder de landingsbaan.
Datum van verblijf: oktober 2011
  • Reistype: Reisde voor zaken
RD_ISTANBUL, General Manager van Radisson Blu Conference & Airport Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 oktober 2011

Dear KJvW,

Thank you very much for taking your valuable time to share with others your experience at the Radisson Blu Conference and Airport Hotel Istanbul.

Myself and the all Team, we are all very happy to read that you have perceived our hotel as an excellent hotel for your business trip and most of all for your kind appreciation for the friendly service , good food and cleanliness.

We thank you again for your consideration and we hope to welcome you back in the near future.

Kindest regards.

Pasquale Baiguera