“Hij is dicht!!! En voor een hele lange tijd ook!”
Beoordeling van Basilica Cisterne

Basilica Cisterne
Van tevoren boeken
Meer info
US$ 100,00*
Vanaf
Best of Istanbul: privérondleiding van 1, 2 of 3 ...
Geclassificeerd als nr. 7 van 1.138 dingen om te doen in Istanbul
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Prijs: Ja
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Jammer jammer jammer van zoveel mensen gehoord dat het mooi is...mijn vriend is 2 jaar geleden geweest dus zo jammer dat wij niet konden gaan

19 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Indrukwekkende opgraving onder de grond.
Moet je gezien hebben, voor de entree hoef je het niet te laten maar dat is wel met alle bezienswaardigheden in Istanbul.

16 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een mysterieus en indrukwekkend ondergrondse water reservoir. Het weinige licht en en de muziek maken het af.
Je ziet er de 2 pilaren met de kop van Medusa en een pilaar van tranen.
Kom vroeg, dan is het nog niet druk. Het is niet groot en je hebt het binnen een half uur gezien, tenzij je wat langer stilstaat bij bepaalde plaatsen. Wij vonden het erg indrukwekkend.

15 mei 2018 beoordeeld

Interessant waterreservoir dat nog goed bewaard is gebleven uit de oudheid en verschillende pilaren hebben nog interessante ornamenten. Zoals de pilaar met de kop van Medusa en een pilaar met daarin ornamenten van tranen voor de slaven die het reservoir gebouwd hebben.

Bekijk meer beoordelingen
24 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gewoon indrukwekkend over de opervlakte van deze ondergrondse bezienswaardigheid. Een must als je in de stad bent.

Reizigers die Basilica Cisterne bekeken, bekeken ook

In Basilica Cisterne geweest? Deel je ervaringen!