“Snel en onpersoonlijk”

US$ 20,78*
Vanaf
Turks badarrangement in Istanboel in Aga Hamami
Geclassificeerd als nr. 9 van 234 Spa en wellness in Istanbul
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
19 december 2017 beoordeeld

Ons bezoek aan de Aga Hamam vonden wij vrij bijzonder. We werden ontvangen door een jongen die ons vroeg of we gewassen wilden worden met een washand die tussen de behandelingen door even wordt omgespoeld, of dat we een nieuwe washand wilden kopen voor 5 Lira per persoon. We konden ons omkleden en mochten hierna wachten in een warme ruimte. We hadden een uitgebreid pakket besteld met een scrubbehandeling, oliemassage en een gezichtsmasker. Alles bij elkaar stonden we binnen een uur weer buiten. Het personeel spreekt geen Engels en je wordt toegesproken in een soort 'commando's'. Er was weinig sfeer en de behandelingen waren niet bijzonder lekker. De gezichtsbehandeling hield in dat er snel een maskertje op ons gezicht werd gesmeerd. Met het gezichtsmasker op mochten we wachten in de ontvangsthal en na tien minuten mochten we het er zelf weer afwassen bij een wasbak. Al met al niet een hamamervaring zoals we dit hadden verwacht.

Datum van activiteit: december 2017

3 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het sfeer is super leuk/gezellig en het personeel is echt vriendelijk.
Zeker genieten van een relax massage?
Dan raad ik jullie zeker Aga hamam aan.

3 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

De perfecte plaats om je zelf tot rust te laten komen. Personeel heel erg vriendelijk, zeker een aanrader!!

3 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wauw! Wat is dit geweldig en rustgevend!
Mijn vakantie is top beëindigd door deze 'hamam'. Geweldige sfeer met top service!
Zeker een aanrader, volgend jaar weet ik waar ik heen moet komen

Bekijk meer beoordelingen
27 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie Hamam, leuk om naartoe te gaan als je in Istanbul bent! Wij hebben het pakket met de olie massage genomen, deze is aan te raden!

Datum van activiteit: november 2016

Reizigers die Aga Hamami bekeken, bekeken ook

In Aga Hamami geweest? Deel je ervaringen!