24 oktober 2015 beoordeeld

Dit hotel ligt heel prettig centraal. De mensen zijn behulpzaam, de kamers ruim. Alleen zouden de matrassen ietsje zachter mogen zijn en de bedden nog ietsje breder (maar ze zijn wel al 1,60 m breed, dus het is niet slecht).

• Verbleef: oktober 2015, reisde met familie
MuyanSuites, General Manager van Muyan Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 juni 2017

Dear Marc B,

Making your stay as glorious as possible is our priority. I will let our staff know about how much you appreciate our services. Your politeness inspires us to get better each day. As Istanbul is very rich in culture and touristic places, our guests are impressed by the hotel's location. You are always able to go and see so many famous places whenever you want, in the easiest way and shortest time period. Unlike other hotels, we are very lucky that no matter how many days you are planning on staying in Istanbul, you may visit a lot of places in a day. We can't wait to have you here again and guide you about Istanbul's wonderful museums and historical artifacts!

Cemil HACIOGLU

23 maart 2015 beoordeeld

We hebben eigenlijk niets toe te voegen aan al de eerdere positieve gedane omschrijvingen van deze suite, deze kunnen wij allemaal bevestigen. Ons advies: "gewoon hier naar toe gaan, gewoon hiervoor kiezen!" De service is fantastisch!. Iedere dag een grote fles water. Je kunt extra biertjes vragen, die in je koelkastje gezet worden. Er is alle tijd voor jouw vragen. Het uitgebreide ontbijt met zijn daarnaast nog eens extra gebakken eitjes op de manier die jij verkiest. Het is er schoon. Ze regelen het halen en brengen naar het vliegveld als je dat vraagt. Het is vanzelfsprekend dat je hen hiervoor beloond. En al dit heerlijks zo maar midden in het historische centrum van Istanbul.

Kamertip: Zou het niet weten
  • Verbleef: maart 2015, reisde met een partner
MuyanSuites, General Manager van Muyan Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 juni 2017

My Dearest Guest Huti v,

First of all I would like to thank you for spending time to write a review. I am so happy to know that You enjoyed your stay.

9 april 2013 beoordeeld

Een fijn klein schoon hotel met zeer vriendelijk personeel, zeer behulpzaam en attent, willen alles voor je doen en regelen.
Een goed ontbijt.
Een geweldig uitvalbasis voor het bezoeken van Istanbul.
dank voor de gastvrijheid

• Verbleef: maart 2013, reisde met familie
MuyanSuites, General Manager van Muyan Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 juli 2017

My Dearest Guest ACBTheNetherlands,

The only reason our staff has been amazing is the fact that we have the best guests. Your heart-warming comment may our day even better and we are always here if you need anything so feel free to call us whenever you would like. I will make sure the staff gets recognition they deserve. We are all exited to have you come back again. Sending lots of love your way.

Sending our best wishes,

16 oktober 2012 beoordeeld

Het hotel ligt zeer centraal en op loopafstand van de belangrijkste bezienswaardigheden. De kamer was heel schoon en netjes, met een fijne airco en gratis wifi. Het ontbijt was ook prima. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Ze nemen echt de tijd om je te vertellen over de stad en dingen voor je te regelen. Een echte aanrader!!

• Verbleef: oktober 2012, reisde met vrienden
MuyanSuites, General Manager van Muyan Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 augustus 2017

My Dearest Guest TietsNetherlands,

8 juni 2012 beoordeeld

In Muyan suites is alles perfect in orde. Ruime kamers, fijne badkamers, locatie en alle extra's die het verblijf nog aangenamer maken. WiFi, sateliet tv, iedere dag een fles water, een zeer goed ontbijt en niét te vergeten hele aardige mensen die alles voor je regelen! Aslan en de anderen. Héél erg bedankt!

• Verbleef: juni 2012
MuyanSuites, General Manager van Muyan Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 augustus 2017

My Dearest Guest mvanr,