“Stedentrip Istanbul”

US$ 39,39*
Vanaf
Big Bus hop-on hop-off tour door Istanboel
Geclassificeerd als nr. 90 van 459 Tours in Istanbul
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: Meer dan 3 uur
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een mooie oplossing om in een tijdsbestek van 24 uur bij een 15 tal stops per route uit te stappen, en de bezienswaardigheden te bekijken, waarna je weer op stapt en een nieuw doel uitzoekt.
Bus is comfortabel, en de inbegrepen oortelefoontjes voorzien elke bezoeker van zijn of haar taal.
Tijdens ons bezoek nagenoeg lege bus, dus mogelijkheid genoeg om mooie plaatjes te schieten.
Prijs kwaliteitsverhouding goed!

BigBus_Istanbul, Manager van Big Bus Istanbul, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 juni 2018

Dear Marluck,

Thank you very much for sharing your travel experience you had with Big Bus Istanbul with others here on Trip Advisor.
We are so glad that you enjoyed your trip with us!
We work really hard to offer you the best service that we can.

Hope to see you again soon!

Big Bus Istanbul Management Office

10 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goede hop on hop of bus. Gaat langs alle highlights, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Talal en Faruk waren toppers op het plein bij Aya Sophia.

BuseyBY, Guest Relations Manager van Big Bus Istanbul, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 maart 2018

Dear Elswout,

Thank you for your kind statement. We are glad that you had a good time.

We hope to see you back again.

Best Regards,

30 april 2017 beoordeeld

Als je alleen bent en de stad absoluut niet kent, is de Big Bus Istanbul een aanrader: je wordt door de stad gereden en beslist zelf wanneer je uitstapt. Ieder half uur komt de bus weer langs op dat punt. Onderweg kun je luisteren naar informatie over Istanbul. Hoewel het erg druk was en ik een keer een halte heb gemist, vond ik het een leuke ervaring. Ook het personeel (o.a. Rahmi) was erg vriendelijk!

BuseyBY, Guest Relations Manager van Big Bus Istanbul, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 mei 2017

Dear Karin,

Thank you for you kind view on this platform . We are glad to hear that you enjoyed with our services. We will pass along your statement to Rahmi.

We hope to see you back again at Big Bus Istanbul and also another great 19 cities around the World.
Best regards

15 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

De bus rijdt eigenlijk om de stad heen. Dat kan omdat de straten te smal zijn. 30 min wachten aan een bushalte voor vertrek gaat wat ver. Dan kun je net zo goed voor een euro met de lokale bus of metro gaan, die gaat wel door de stad en veel vaker! Heeft totaal niets te maken met hop on or off.

Ata K, Manager van Big Bus Istanbul, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 september 2016

Dear Sylvia K

First of all thank you for sharing your comments with us regarding our services. As Big Bus Tours we respect all kinds of comments.
Hope to see you again at the 17 other Big Bus cities around the world.
Best Regards

Bekijk meer beoordelingen
27 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Big bus is goed, goede service en bayram is zeer vriendelijk! Zeer tevreden! Zeker proberen. Zo zie je Istanbul op een paar uur.

BuseyBY, Guest Relations Manager van Big Bus Istanbul, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 juni 2016

Dear Anke B,
Thank you for excellent review. We are glad that you remain satisfied with our services and staff. We will pass along your nice statement to Bayram.
We hope to see you soon again. Best regards.

Reizigers die Big Bus Istanbul bekeken, bekeken ook

In Big Bus Istanbul geweest? Deel je ervaringen!