“Zeer nette mooie hotel!”
Beoordeling van Rose Garden Suites Istanbul

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 5 websites!
Rose Garden Suites Istanbul
Beoordeeld als nr. 46 van 1.175 hotels in Istanbul
6 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben 6 dagen genoten van dit hotel. We hadden een suitekamer genomen geweldig met 1 woord!!! Personeel is ook zeer vriendelijk en behulpzaam. Zeker een aanrader, het hotel ligt wel rustig gelegen perfect na een drukke dag te hebben gehad in Istanbul ☺️ wij zullen zeer zeker nog een x terug komen ! Bedankt met name Meneer bulent!!

Verbleef: December, 2016, reisde met een partner

12 mei 2016 beoordeeld

Hotel is op loopafstand van de blauwe moskee, Aya Sofia en andere bezienswaardigheden en in de buurt zijn er verschillende eetgelegenheden.Geweldige service van de dame(Nino) tijdens het ontbijt. Ontbijt is uitgebreid met elke dag vers fruit. De manager (Murat) zorgde ervoor dat we geen 120€ hoefde te betalen voor een extra bed, op de site van Expedia stond dat er een slaapbank aanwezig was. De dame (Esra) van de receptie gaf ook goede tips en uitleg en belde de taxi voor ons indien nodig.

We hadden een familiekamer met 2 aparte kamers voorzien van aparte douche en toilet (kamer 102 en 103). Enige nadeel van kamer 103 was dat de douche deels open is waardoor alles nat wordt. Maar we kregen extra handdoeken. En je bent de hele dag weg en hebben het niet als al te storend ervaren.

Kamers voorzien van waterkoker met koffie en thee. Maar in de lobby is 1x24 uur thee, koffie, water beschikbaar (gratis).

Leuk hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel, echte aanrader voor een stedentrip.

• Verbleef: Mei, 2016, reisde met familie
6 juni 2015 beoordeeld

Dit hotel heeft alles wat je zou willen in een drukke stad: Prima ligging in de stad, vriendelijk en behulpzaam personeel. Een heerlijke binnentuin waar je ook kan eten en heerlijk kan ontbijten en heerlijk kan zitten om bij te komen van alle indrukken van deze heerlijke stad. Kleine supermarkt in dezelfde straat. Restaurants ook dicht in de buurt.

Kamertip: toegang via ongeveer 4 treden, dus voor rolstoel moeilijker toegankelijk
  • Verbleef: Mei, 2015, reisde met vrienden
22 februari 2015 beoordeeld

goed hotel, ligging echt geweldig. Je moet wel goed ter been zijn. wij waren in februari in Istanbul, veel sneeuw en dan is het steil! Ontbijt geweldig, enorm veel keus. Wij hadden een mooie kamer alleen zag het er op de foto's nog mooier uit.... dat viel dus wat tegen. Het personeel is erg aardig. Het is schoon, kortom een aanrader!

Kamertip: goed kijken dat je de juiste kamer krijgt! Wij sliepen 5 hoog.
  • Verbleef: Februari, 2015, reisde met vrienden
24 juli 2014 beoordeeld

Een zeer prettig kleinschalig hotel met uitermate vriendelijk personeel. Het ontbijt is een echte aanrader... Dit doet vermoeden dat het diner ook zo goed moet zijn... Het is prima, maar niet het niveau van het ontbijt. Het hotel is dichtbij gelegen de top attracties van Istanbul... Je moet echter wel goed ter been zijn want het is er nogal heuvelachtig. Voor de rest hele fijne locatie

Kamertip: Alle suites zijn ruim bemeten.... Wij vonden de hogere verdieping een beter uitzicht hebben
  • Verbleef: April, 2014, reisde met vrienden
7 augustus 2013 beoordeeld

wij hebben met 4 kinderen 4 nachten geslapen in dit hotel, het is informeel en goed verzorgd. De kamers fris en weldadig ingericht, in een leuk straatje op 5 min lopen van blauwe moskee. Na een drukke dag kan je hier gewoon even bijkomen en kinderen hebben de ruimte om buiten te spelen op terras en tuin.

• Verbleef: Juli, 2013, reisde met familie
18 april 2013 beoordeeld

Afgelopen weekend met mijn zus in dit hotel verbleven.
Lekker eten, vriendelijke en gastvrije medewerkers, knus en schoon hotel op een ideale plek. Centrale liggen waar vanuit je alle belangrijke bezienswaardigheden op loopafstand kunt bezoeken.
Ik kan dit hotel aan iedereen aanraden, behalve zij die slecht ter been zijn ivm de vele trappen.

• Verbleef: April, 2013, reisde met vrienden
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Istanbul bekeken
Garden House Istanbul
Hotel Seraglio
nr. 17 van 1.175 in Istanbul
1.021 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Rose Garden Suites Istanbul geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Rose Garden Suites Istanbul

Adres: Kucuk Ayosofya Mahallesi Sehit Mehmet Pasa No:11/13, Istanbul 34126, Turkije
Locatie: Turkije > Istanbul > Sultanahmet
Voorzieningen:
Bar/lounge Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Suites
Stijl hotel:
Nr. 30 romantisch hotel in Istanbul
Nr. 31 familiehotel in Istanbul
Nr. 32 zakenhotel in Istanbul
Nr. 33 luxe hotel in Istanbul
Nr. 98 voordelig hotel in Istanbul
Prijsklasse: € 39 - € 93 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Rose Garden Suites Istanbul 4*
Aantal kamers: 15
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Booking.com en Hotels.com, dus je kunt je reserveringen bij Rose Garden Suites Istanbul met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Rose Garden Suites Istanbul Hotel Istanbul

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?