• Gratis parkeren
Hilton Istanbul Bosphorus(Istanbul)
Boek nu, betaal bij aankomst
Hilton
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 196 per nacht.

Faros Hotel Taksim(Istanbul)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Urban Suites(Istanbul)(Heel veel waar voor je geld!)
Boek nu, betaal bij aankomst
  • Roomservice
Besparingsmelding! 25% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 25% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 111 per nacht.

Tomtom Suites(Istanbul)
Swissotel The Bosphorus(Istanbul)
Cancelon
  • Restaurant
Elite World Business(Istanbul)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Cancelon
12 mei 2016 beoordeeld

Hotel is op loopafstand van de blauwe moskee, Aya Sofia en andere bezienswaardigheden en in de buurt zijn er verschillende eetgelegenheden.Geweldige service van de dame(Nino) tijdens het ontbijt. Ontbijt is uitgebreid met elke dag vers fruit. De manager (Murat) zorgde ervoor dat we geen 120€ hoefde te betalen voor een extra bed, op de site van Expedia stond dat er een slaapbank aanwezig was. De dame (Esra) van de receptie gaf ook goede tips en uitleg en belde de taxi voor ons indien nodig.

We hadden een familiekamer met 2 aparte kamers voorzien van aparte douche en toilet (kamer 102 en 103). Enige nadeel van kamer 103 was dat de douche deels open is waardoor alles nat wordt. Maar we kregen extra handdoeken. En je bent de hele dag weg en hebben het niet als al te storend ervaren.

Kamers voorzien van waterkoker met koffie en thee. Maar in de lobby is 1x24 uur thee, koffie, water beschikbaar (gratis).

Leuk hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel, echte aanrader voor een stedentrip.

• Verbleef: mei 2016, reisde met familie
6 juni 2015 beoordeeld

Dit hotel heeft alles wat je zou willen in een drukke stad: Prima ligging in de stad, vriendelijk en behulpzaam personeel. Een heerlijke binnentuin waar je ook kan eten en heerlijk kan ontbijten en heerlijk kan zitten om bij te komen van alle indrukken van deze heerlijke stad. Kleine supermarkt in dezelfde straat. Restaurants ook dicht in de buurt.

Kamertip: toegang via ongeveer 4 treden, dus voor rolstoel moeilijker toegankelijk
  • Verbleef: mei 2015, reisde met vrienden
22 februari 2015 beoordeeld

goed hotel, ligging echt geweldig. Je moet wel goed ter been zijn. wij waren in februari in Istanbul, veel sneeuw en dan is het steil! Ontbijt geweldig, enorm veel keus. Wij hadden een mooie kamer alleen zag het er op de foto's nog mooier uit.... dat viel dus wat tegen. Het personeel is erg aardig. Het is schoon, kortom een aanrader!

Kamertip: goed kijken dat je de juiste kamer krijgt! Wij sliepen 5 hoog.
  • Verbleef: februari 2015, reisde met vrienden
24 juli 2014 beoordeeld

Een zeer prettig kleinschalig hotel met uitermate vriendelijk personeel. Het ontbijt is een echte aanrader... Dit doet vermoeden dat het diner ook zo goed moet zijn... Het is prima, maar niet het niveau van het ontbijt. Het hotel is dichtbij gelegen de top attracties van Istanbul... Je moet echter wel goed ter been zijn want het is er nogal heuvelachtig. Voor de rest hele fijne locatie

Kamertip: Alle suites zijn ruim bemeten.... Wij vonden de hogere verdieping een beter uitzicht hebben
  • Verbleef: april 2014, reisde met vrienden
7 augustus 2013 beoordeeld

wij hebben met 4 kinderen 4 nachten geslapen in dit hotel, het is informeel en goed verzorgd. De kamers fris en weldadig ingericht, in een leuk straatje op 5 min lopen van blauwe moskee. Na een drukke dag kan je hier gewoon even bijkomen en kinderen hebben de ruimte om buiten te spelen op terras en tuin.

• Verbleef: juli 2013, reisde met familie