“Niet twijfelen maar gaan zitten”
Beoordeling van Antakya Restaurant

Antakya Restaurant
Geclassificeerd als nr. 29 van 14.829 Restaurants in Istanbul
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden, Barscene, Lokale keuken, Grote groepen, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Diner, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen, Afhalen
Wijk: Beyazıt
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen aanlopen en 2 hele enthousiaste restaurant verkopers wilden allebei graag dat we kwamen zitten. De rode kleedjes en dubbele zitgelegenheid (boven en beneden) trokken ons meer dus wij besloten om links af te slaan naar antakya. Absoluut geen spijt en zelfs nog een 2e keer gaan eten omdat de service uitstekend was (we kregen van alles aangeboden, Turkse thee extra brood etc.) We moesten een beetje wennen aan het opdringerige gedrag van verkopers maar dat is letterlijk overal zo in Istanbul bij elk winkeltje en restaurantje wordt je nog net niet naar binnen gesleept.
Wij kozen voor kip ovenschotel en lamsschotel overheerlijk en aan te raden. Ze staan op nr 29 van meer dan 1000 restaurants en dat is meer dan verdient! Marudat (als ik het goed zeg en spel) de eigenaar van het restaurant heeft er voor gezorgd dat we ons welkom voelden. Top top top dus!

27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker eten en erg vriendelijk personeel!! Een aanrader je kunt er reserveren, zodat je gegarandeerd bent van een plek naar keuze. Spreken veel talen en erg schoon.

13 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Meteen geholpen bij binnenkomst, Heerlijk gegeten, eten werd vers gemaakt. En vriendelijk persoonlijk, een aanrader!

7 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We werden erg gastvrij ontvangen. De ober kwam ons wat aanbevelingen doen van de kaart. Daardoor een ander en specialer gerecht gekozen, erg lekker!

27 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was erg lekker, en ze zijn erg klant gericht! Een echte aanrader voor andere toeristen ze zijn ook erg bezig om alles zo goed mogelijk uit te leggen.

In Antakya Restaurant geweest? Deel je ervaringen!