Beoordeeld op 27 maart 2018 via mobiele applicatie

Wij zijn hier 4 nachten verbleven tijdens onze vakantie in Istanbul en wij zijn erg tevreden met dit hotel. De ligging is ideaal in het oude stadscentrum en het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn schoon en ruim en de bedden zijn comfortabel.

Wij kregen een gratis drankje en upgrade naar een grotere kamer bij het inchecken en tijdens de tweede avond brachten ze bordjes met baklava en fruit naar de kamer. De laatste twee nachten mochten wij zonder bijbetaling doorbrengen in de grootste kamer op de bovenste verdieping, omdat deze vrij waren gekomen.

Wij komen hier zeker weer terug als wij weer in Istanbul zijn!

Datum van verblijf: maart 2018
WhiteHouseHotelIST, Sahibi van White House Hotel Istanbul, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 april 2018

My Dearest Guest ,

The only reason our staff has been amazing is the fact that we have the best guests. Your heart-warming comment may our day even better and we are always here if you need anything so feel free to call us whenever you would like. I will make sure the staff gets the recognition they deserve. We are all excited to have you come back again. Sending lots of love your way.

Sending our best wishes,
Harun Cadirci
Hotel Owner & Manager

Beoordeeld op 30 december 2017 via mobiele applicatie

Uitstekend hotel. Fraai en charmant. Midden in het oude centrum bij sultanahmet. Vele beroemde bezienswaardigheden op loopafstand. Gastvrij onthaal en zeer vriendelijke mensen. Perfect hotel om Istanbul te verkennen. In 1 woord geweldig!!

Datum van verblijf: december 2017
WhiteHouseHotelIST, Owner van White House Hotel Istanbul, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 december 2017

My Dearest Guest johnhzwd,

First of all I would like to thank you for spending time to write a review. I am so happy to know that You enjoyed your stay.

We hope to welcome you again in the future.
If you need anything from Istanbul, please do not hesitate to contact with us

Hotel Owner and Manager

Beoordeeld op 4 februari 2017

Hele mooie luxe ingerichte kamers, mooie badkamer, comfortabele bedden en een mooi uitzicht op de stad. Locatie is natuurlijk perfect en het personeel dat er werkt is zeer vriendelijk. Volgende keer boeken we hier weer!

Datum van verblijf: januari 2017
WhiteHouseHotelIST, Sahibi van White House Hotel Istanbul, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 februari 2017

My Dearest Guest Fimki,

Beoordeeld op 4 juni 2016

Waar ik altijd naar op zoek, in een hotel, is het gevoel van thuis. Ik wil geen stress als ik vakantie ga, en helemaal geen irritante mensen die alleen maar geld aan het afkloppen zijn, mijn vakantiegeld. Ik wil graag geholpen worden, als ik iets niet weet. En dat mensen rekening met mij houden als ik iets niet wil.

Klopt! Ik klink als een verwend klein kind. Klein ben ik niet, verwend misschien. Alleen kan je niet uitsluiten dat jij ook zo bent. Nu komt het dan he! Dit pareltje is denk ik wel echt het beste hotel ever. Met vriendelijke mensen aan de balie, en een heel mooi en schoon hotel. Er is altijd wel iemand die goed Engels kan, en je probeert te hulpen. Eenmaal kamer binnenlopen, ruikt het fris. Ik gooi altijd me tas en spullen op de grond en neem een douche. Douche rook ook fris en dan neem je een douche onder een rain shower, OMG, zo chill!. Uhmm eenmaal klaar met douchen maak ik me op. Heel fijn licht en een spiegel, goed over nagedacht. Naast de wasbak had het hotel allerlij spullen klaar liggen, denk aan douchegel, shampoo, scheerschuim, tandpasta etc. Ik was mijn aftershave vergeten en belde op naar de receptie of zij misschien nog wat had. Ze had het niet, en niet eens 2 minuten later na ophangen zie ik een man met aftershave die hij mij overhandigd, wat een helden. Ik kan zo wel uren verder gaan over het adembenemde view die je krijgt tijdens het ontbijten in de ochtend. Ga zelf en ontdekt.

Je hoeft niet te doen alsof je thuis bent, want hier ben je thuis. Ik was hier heel blij mee. Dank jullie wel voor alles.

Kamertip: Neem een kamer vanaf de eerste verdieping, als je een lichte slaper bent.
Datum van verblijf: augustus 2015
WhiteHouseHotelIST, Sahibi van White House Hotel Istanbul, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 juni 2016

My Dearest Guest selcukbaran,

Beoordeeld op 25 april 2016

Onze verblijf van drie dagen met onze jongste zoon was super. Belangrijkste bezienswaardigheden liggen op een korte loopafstand. ligging is zo goed dat je geen last hebt van geluidsoverlast. Ontbijt was lekker, schoon hotel. Na afloop van het ontbijt kregen we elke dag Turkse koffie aangeboden, met een mooie uitzicht op het terras voelden we ons helemaal thuis. We komen zeker terug naar deze mooie stad en zeker naar dit hotel. Bedankt voor de gastvrijheid.

Datum van verblijf: augustus 2015
WhiteHouseHotelIST, Owner van White House Hotel Istanbul, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 april 2016

My Dearest Guest mwgroen,