“rsd reizen”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 8 websites!
Tulip By Molton Hotels
Beoordeeld als nr. 698 van 1.163 hotels in Istanbul
25 april 2015 beoordeeld

de moeite zeker waard om eens te ontdekken, Eten en service zijn meer dan goed.
het is een zeer centraal gelegen hotel met goede bediening.
ook het nachtleven was niet te lawaaierig.
Het personeel is dan ook vriendelijk en uiterst behulpzaam.
Van dit hotel kan je alle kanten uit en zeker de moeite om eens een bezoek te brengen
aan het befaamde hardrock cafe dat op wandelafstang gelegen is.

• Verbleef: April, 2015, reisde met vrienden
Tuliphotels, Guest Relations Manager van Tulip By Molton Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 april 2015

Dear Noël V,
Thank you for the review of our hotel! We appreciate you for taking time to write full and informative description of your stay. Your review might be useful for other travelers.
Sincerely, Darya V.

21 augustus 2014 beoordeeld

Dit hotel is een prima middenklasse hotel dat luxe uitstraalt, midden in het centrum ligt en zeer betaalbaar is! We hadden een standaard 2 persoons kamer. met bureau en een mooie badkamer. Precies goed voor een 5 daags verblijf in deze wervelende stad! Er is zelfs een zwembad in de kelder, een hamam, een fitnessruimte en een relaxruimte. Je kunt er tegen betaling massages krijgen. Op de eerste verdieping is een computerruimte met Wifi! Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid (diverse brood- , kaas-, groente-, vlees- en eiersoorten. We hadden zelfs een live pianist! Heerlijk om een enerverende dag zo te beginnen! Je loopt als je de straat uit gaat na 5-10 minuten zo tegen de Galatower aan.
De mensen in het hotel zijn vriendelijk en hulpvaardig. Er was zelfs een meneer achter de balie die ons een hele stadstour op de kaart uitlegde en uittekende.
Kortom een hotel om naar toe (terug) te gaan!!

Kamertip: Wij zaten aan de achterkant die grenst aan de brede straat naar het Taksimplein. Dit kan met muziek ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Mei, 2014, reisde met een partner
Tuliphotels, Front Office Manager van Tulip By Molton Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 februari 2015

Sincerely,

3 februari 2014 beoordeeld

Fijn hotel met uitstekende voorzieningen. Heerlijk ontbijtbuffet en mooie kamers.
Je kunt gebruik maken van de hammam en het zwembad en de fitnessruimte.
Centraal gelegen in de wijk Beyoglu, dichtbij het pera pallace hotel, de Istiklal Cadesi en het Taksim plein.

• Verbleef: Maart, 2013, reisde met een partner

Dear Guest,

Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!

Sincerely,
Serkant KAVAL

27 juli 2013 beoordeeld

Pera Tulip bezorgde ons een super aangenaam verblijf in een een super aangename stad. Zeer vriendelijk (schoonmaak)personeel, een goede rustige locatie (wijk Beyoglu) op wandelafstand van enkele lekkere eetgelegenheden. De andere wijken zijn vlot bereikbaar via het openbaar vervoer Het hotel voorziet tevens in een aantal voortreffelijke wellness-faciliteiten. Een aanrader...

• Verbleef: Juli, 2013, reisde met een partner
Tuliphotels, Guest Relations Manager van Tulip By Molton Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 februari 2015

Sincerely, Darya V.

9 maart 2013 beoordeeld

Begin maart zijn wij een paar dagen in Istanbul geweest. We hebben dit hotel geboekt via D-Reizen. 4 sterren, een goede Zooverbeoordeling en een mooie locatie, dat moet een leuk verblijf worden dachten we. Niet dus!

Het was koud (net boven het vriespunt) in Istanbul.
De eerste nacht (op de tweede verdieping) lagen we naast de nooddeur die niet goed dicht kon in een bed van 1.30 meter breed. Gelukkig hadden we een trainingsbroek, skisokken en skipully meegenomen, want het was ondanks het extra dekbed dat we kregen steenkoud in de kamer. Verschrikkelijk.
De tweede nacht zijn we verhuisd naar de eerste verdieping. We kregen een mooiere kamer, met een groter bed. Hoewel het ook daar niet warm was, was het al stukken beter dan de tochtige kamer daarvoor. Helaas hebben we 's nachts een paar uur wakker gelegen door de muziek van de club naast het hotel. We konden letterlijk meezingen. De volgende ochtend was de douche verstopt (probleempje in het hele hotel) en stond niet alleen de badkamer vol water, maar helaas ook de gang.
De derde nacht sliepen we in een kamer op de derde verdieping. Dat was een normale kamer zonder problemen.
Wij raden het af om voor Pera Tulip te kiezen: waardeloos.

• Verbleef: Maart, 2013, reisde met een partner
Tuliphotels, Guest Relations Manager van Tulip By Molton Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 februari 2015

Dear Guests,
We are sincerely sorry for your bad experience while staying in our hotel. We wish you’ve never lived through these inconveniences.
Tulip Hotels are trying to do its best to satisfy all of our customers, provide them maximum attention during the stay.
It would be nice if we had a chance to welcome you again in our hotels and present you the all that comfort, warmth and beauty of Tulip Hotels which so many of our customers love us for.
With the best wishes, Darya V.

8 februari 2013 beoordeeld

Mooie hotel gelegen in 1 van de mooiste wijken. Personeel is heel vriendenlijk helpen je overal mee. Omgeving mooi er is genoeg te zien. Kamers worden iedere dag schoon gemaakt. Zwembad is aan de koude kant maar na paar baantjes getrokken te hebben is het warm. Ontbijt is fantastisch. Groet Simsek

• Verbleef: Oktober, 2012

Dear Guest,
We sincerely appreciate your review about our hotel. We work hard to make every each of our customers pleased and satisfied while staying at Tulip Hotels.
We wish you the same joyful time at our hotels next time. It would be a pleasure for us to see you again.
With the best wishes, Darya V.

23 november 2012 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi hotel, goede kamers, maar helaas slecht werkende airconditioning, slaat telkens af, ook na reparatie. Buiten was het lekker fris, op de kamer onaangenaam warm. Goed ontbijt, prima service. Wat ver lopen naar de sights, maar de winkelstraat ligt om de hoek en de metro en tramlijn zijn dichtbij.

• Verbleef: November, 2012
Tuliphotels, Guest Relations Manager van Tulip By Molton Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 maart 2015

With the best wishes,
Darya V.

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Istanbul bekeken
City By Molton Hotels
Grand Star Hotel Bosphorus
nr. 1.015 van 1.163 in Istanbul
97 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Tulip By Molton Hotels geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Tulip By Molton Hotels

Adres: Mesrutiyet Caddesi No: 103 | Tepebasi, Beyoglu, Istanbul 34430, Turkije (Voorheen Pera Tulip Hotel)
Locatie: Turkije > Istanbul > Beyoğlu , New City / Taksim
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Restaurant Roomservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Nr. 217 spahotel in Istanbul
Nr. 406 luxe hotel in Istanbul
Prijsklasse: € 29 - € 75 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Tulip By Molton Hotels 4*
Aantal kamers: 81
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, TripOnline SA, Hotels.com, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Tulip By Molton Hotels met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Pera Tulip Istanbul
Hotel Pera Tulip

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?