Tomtom Suites(Istanbul)
  • Inclusief ontbijt
Faros Hotel Taksim(Istanbul)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Grand Hyatt Istanbul(Istanbul)
  • Inclusief ontbijt
Urban Suites(Istanbul)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Roomservice
Besparingsmelding! 25% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 25% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 108 per nacht.

Hilton Istanbul Bosphorus(Istanbul)
Priceline
  • Restaurant
Swissotel The Bosphorus(Istanbul)
HotelsClick
  • Restaurant
Elite World Business(Istanbul)(Heel veel waar voor je geld!)
Agoda.com
  • Gratis parkeren
3 februari 2014 beoordeeld

Fijn hotel met uitstekende voorzieningen. Heerlijk ontbijtbuffet en mooie kamers.
Je kunt gebruik maken van de hammam en het zwembad en de fitnessruimte.
Centraal gelegen in de wijk Beyoglu, dichtbij het pera pallace hotel, de Istiklal Cadesi en het Taksim plein.

• Verbleef: maart 2013, reisde met een partner
Tuliphotels, Front Office Manager van Pera Tulip Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 februari 2015

Dear Guest,

Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!

Sincerely,
Serkant KAVAL

27 juli 2013 beoordeeld

Pera Tulip bezorgde ons een super aangenaam verblijf in een een super aangename stad. Zeer vriendelijk (schoonmaak)personeel, een goede rustige locatie (wijk Beyoglu) op wandelafstand van enkele lekkere eetgelegenheden. De andere wijken zijn vlot bereikbaar via het openbaar vervoer Het hotel voorziet tevens in een aantal voortreffelijke wellness-faciliteiten. Een aanrader...

• Verbleef: juli 2013, reisde met een partner
Tuliphotels, Guest Relations Manager van Pera Tulip Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 februari 2015

Dear Guest,

Thank you for the review of our hotel! We appreciate you for taking time to write full and

informative description of your stay. Your review might be useful for other travelers.

Sincerely, Darya V.

9 maart 2013 beoordeeld

Begin maart zijn wij een paar dagen in Istanbul geweest. We hebben dit hotel geboekt via D-Reizen. 4 sterren, een goede Zooverbeoordeling en een mooie locatie, dat moet een leuk verblijf worden dachten we. Niet dus!

Het was koud (net boven het vriespunt) in Istanbul.
De eerste nacht (op de tweede verdieping) lagen we naast de nooddeur die niet goed dicht kon in een bed van 1.30 meter breed. Gelukkig hadden we een trainingsbroek, skisokken en skipully meegenomen, want het was ondanks het extra dekbed dat we kregen steenkoud in de kamer. Verschrikkelijk.
De tweede nacht zijn we verhuisd naar de eerste verdieping. We kregen een mooiere kamer, met een groter bed. Hoewel het ook daar niet warm was, was het al stukken beter dan de tochtige kamer daarvoor. Helaas hebben we 's nachts een paar uur wakker gelegen door de muziek van de club naast het hotel. We konden letterlijk meezingen. De volgende ochtend was de douche verstopt (probleempje in het hele hotel) en stond niet alleen de badkamer vol water, maar helaas ook de gang.
De derde nacht sliepen we in een kamer op de derde verdieping. Dat was een normale kamer zonder problemen.
Wij raden het af om voor Pera Tulip te kiezen: waardeloos.

• Verbleef: maart 2013, reisde met een partner
Tuliphotels, Guest Relations Manager van Pera Tulip Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 februari 2015

Dear Guests,
We are sincerely sorry for your bad experience while staying in our hotel. We wish you’ve never lived through these inconveniences.
Tulip Hotels are trying to do its best to satisfy all of our customers, provide them maximum attention during the stay.
It would be nice if we had a chance to welcome you again in our hotels and present you the all that comfort, warmth and beauty of Tulip Hotels which so many of our customers love us for.
With the best wishes, Darya V.

8 februari 2013 beoordeeld

Mooie hotel gelegen in 1 van de mooiste wijken. Personeel is heel vriendenlijk helpen je overal mee. Omgeving mooi er is genoeg te zien. Kamers worden iedere dag schoon gemaakt. Zwembad is aan de koude kant maar na paar baantjes getrokken te hebben is het warm. Ontbijt is fantastisch. Groet Simsek

• Verbleef: oktober 2012

Dear Guest,
We sincerely appreciate your review about our hotel. We work hard to make every each of our customers pleased and satisfied while staying at Tulip Hotels.
We wish you the same joyful time at our hotels next time. It would be a pleasure for us to see you again.
With the best wishes, Darya V.

23 november 2012 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi hotel, goede kamers, maar helaas slecht werkende airconditioning, slaat telkens af, ook na reparatie. Buiten was het lekker fris, op de kamer onaangenaam warm. Goed ontbijt, prima service. Wat ver lopen naar de sights, maar de winkelstraat ligt om de hoek en de metro en tramlijn zijn dichtbij.

• Verbleef: november 2012
Tuliphotels, Guest Relations Manager van Pera Tulip Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 maart 2015

With the best wishes,
Darya V.