11 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Veel te duur voor wat je krijgt.
Alles is zo gedateerd en je betaald al gauw €200 inclusief ontbijt.. Cinnamon red daarentegen 100 x beter.. Heel erg jammer hadden hier zo naar uit gekeken, grote teleurstelling... Nooit meer! Zwembad ook te vuil voor woorden voorbeeld alleen het voetenbadje al waar geen water in zat

Verbleef: maart 2016, reisde met een partner
3 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prijs kwaliteit verhouding is door geslagen naar de prijs kant. De tuin met de restaurants en het zwembad zijn erg mooi. De kamers gedateerd met name de badkamer is niet meer van deze tijd. Bedden zijn wel fijn. De portier heeft ons geweldig geadviseerd en is een held! Ben hem nog steeds dankbaar voor zijn advies. Totaal betaalde wij EUR 362, inclusief de 10% en dat vind ik aan de hoge kant voor de kamers. Dit staat niet in verhouding tot de kwaliteit. Duurde ook erg lang voordat de reservering op mijn credit card verviel.

Verbleef: december 2015, reisde met een partner
29 november 2015 beoordeeld

Mooi modern hotel, centraal gelegen. Mooie frisse kamers. Erg lekker en uitgebreid ontbijtbuffet. Mooi zwembad met prachtig uitzicht. Fitnesscentrum met alles er op en er aan. Vriendelijk personeel. Gewoon een aanrader.

• Verbleef: november 2015, reisde met een partner
Cinnamon-Grand, General Manager van Cinnamon Grand Colombo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 december 2015

Thank you for staying at the Cinnamon Grand Colombo and for your kind review. We are happy to note that you enjoyed your stay with us and liked the rooms and facilities as well as the breakfast buffet. We look forward to welcoming you again on your future visits to Sri Lanka.

Thank you.

29 juni 2015 beoordeeld

Een beoordeling over dit hotel kan niet worden gegeven aangezien het hotel overboekt was en er moest worden uitgeweken naar een ander hotel.
Ondanks de mondelinge en schriftelijk verzekering van de klantenservice dat de reservering bevestigd was.

Verbleef: juni 2015, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
23 november 2014 beoordeeld

Colombo en met name dit hotel is een perfecte start voor je rondreis Sri Lanka. Colombo is - net als heel Sri Lanka - in ontwikkeling en een bezoek is zeker de moeite waard. Na een lange vliegreis is het Grand Hotel heerlijk om bij te komen. Wij hadden een luxe kamer op de executieve floor, waar je gratis kunt borrelen en snacken met mooi uitzicht. Lekker zwembad, prachtige lounge en middenin Colombo op loopafstand van strand en bezienswaardigheden. Maar een tuktuk aanhouden is ook een prima optie. Fijne sportzaal, heerlijk restaurant. Kortom: goede start van je verblijf.

Kamertip: Een de luxe kamer op de executieve floor.
  • Verbleef: november 2014, reisde met een partner