5 personen bekijken dit hotel
Hotels.comUS$ 105
Agoda.comUS$ 94
eDreamsUS$ 105
Beoordeeld op 25 december 2018 via mobiele applicatie

Heerlijk hotel, mooi gelegen aan het water. De kamers zijn van alle gemakken voorzien en modern ingericht. De kwaliteit van het eten is in alle restaurants van hoog niveau. De gym en het zwembad zijn ook zwaar in orde. Zeer vriendelijk personeel!

Datum van verblijf: december 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 1 september 2018 via mobiele applicatie

Echt een top hotel op een perfecte locatie! 14 restaurants zijn aanwezig en de staf hier is erg aardig. De kamers in het hotel zijn ook perfect, ruim genoeg en heerlijke bedden. Vooral de hoogste etage is aan te bevelen. Een erg mooi uitzicht over het zwembad. Verder is er buiten een prachtig restaurant vlak bij het zwembad, Chaminda heeft er voor gezorgd dat we erg verwend werden!

Datum van verblijf: september 2018
General_Manager_CLS, General Manager van Cinnamon Lakeside Colombo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 september 2018

Thank you for your review of Cinnamon Lakeside Colombo.
The pleasure was all ours in having you visit our hotel. We do hope you had a memorable experience with us and we look forward to welcoming you again.

Beoordeeld op 24 maart 2018 via mobiele applicatie

Een geweldig hotel om onze rondreis te beginnen en vooral na alle guesthouses in alle luxe te eindigen. Hier kom je echt tot rust en voel je je welkom!!! Heerlijke ruime kamers, goede bedden en verschillende restaurants rondom het zwembad. Het ontbijt was een traktatie. Er is een spa, zeer aan te bevelen en een pedicure. Vooral veel dank aan Ipun, die altijd gastvrij voor ons klaarstond.

Datum van verblijf: maart 2018
General_Manager_CLS, General Manager van Cinnamon Lakeside Colombo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 maart 2018

We are delighted with your high recommendation of Cinnamon Lakeside Colombo and the five-star rating. We value your patronage and we do look forward to welcoming you again soon.

Beoordeeld op 12 maart 2018 via mobiele applicatie

Perfect hotel. Heerlijke geblindeerde geluiddichte kamers met een prima airco. Personeel vriendelijk en eten in diverse restaurants heerlijk. Echt een aanrader.
Het hotel heeft een mooi zwembad met prachtig uitzicht.

Datum van verblijf: maart 2018
Reistype: Reisde voor zaken
General_Manager_CLS, General Manager van Cinnamon Lakeside Colombo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 maart 2018

Thank you for your five-star review and positive feedback. We value your patronage a do look forward to welcoming you again soon.

Beoordeeld op 10 januari 2018

Wat was het fijn om na een rondreis van verschillende guesthouses eindelijk aan te komen in het cinnamon lakeside hotel. Het heeft alles wat je van een 5 sterrenhotel verwacht, welkomstcocktail, refreshing cocktail, vriendelijke staff en een heerlijk ontbijt. De mensen zijn allemaal zo behulpzaam en spreken goed engels (dat is in de rest van sri lanka niet zo!) Kamers heerlijk, met verduisterende gordijnen, een heerlijk bed en nescafe. Locatie is ook goed, dichtbij station colombo fort. tuk tuks en taxi's pak je voor de deur van het hotel. Ik kom hier zeker nog eens terug! top hotel!

Datum van verblijf: januari 2018
General_Manager_CLS, General Manager van Cinnamon Lakeside Colombo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 januari 2018

Thank you for your recommendation and the five-star rating. We are glad that you had a pleasant stay at Cinnamon Lakeside Colombo enjoying overall the facilities on offer. We value your patronage and do hope to see you again soon.