Cinnamon Grand Colombo(Colombo)
  • Zwembad
Galle Face Hotel Colombo(Colombo)
Hilton Colombo(Colombo)
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 194 per nacht.

Taj Samudra Colombo(Colombo)
  • Gratis parkeren
The Ocean Front(Colombo)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
OZO Colombo(Colombo)
  • Gratis parkeren
Best Western Elyon Colombo(Colombo)(Heel veel waar voor je geld!)
Agoda.com
  • Gratis parkeren
City Beds The Regent(Colombo)(Heel veel waar voor je geld!)
12 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Perfect hotel. Heerlijke geblindeerde geluiddichte kamers met een prima airco. Personeel vriendelijk en eten in diverse restaurants heerlijk. Echt een aanrader.
Het hotel heeft een mooi zwembad met prachtig uitzicht.

Verbleef: maart 2018, reisde voor zaken
General_Manager_CLS, General Manager van Cinnamon Lakeside Colombo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 maart 2018

Thank you for your five-star review and positive feedback. We value your patronage a do look forward to welcoming you again soon.

10 januari 2018 beoordeeld

Wat was het fijn om na een rondreis van verschillende guesthouses eindelijk aan te komen in het cinnamon lakeside hotel. Het heeft alles wat je van een 5 sterrenhotel verwacht, welkomstcocktail, refreshing cocktail, vriendelijke staff en een heerlijk ontbijt. De mensen zijn allemaal zo behulpzaam en spreken goed engels (dat is in de rest van sri lanka niet zo!) Kamers heerlijk, met verduisterende gordijnen, een heerlijk bed en nescafe. Locatie is ook goed, dichtbij station colombo fort. tuk tuks en taxi's pak je voor de deur van het hotel. Ik kom hier zeker nog eens terug! top hotel!

• Verbleef: januari 2018, reisde met familie
General_Manager_CLS, General Manager van Cinnamon Lakeside Colombo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 januari 2018

Thank you for your recommendation and the five-star rating. We are glad that you had a pleasant stay at Cinnamon Lakeside Colombo enjoying overall the facilities on offer. We value your patronage and do hope to see you again soon.

13 mei 2017 beoordeeld

Ik was in Colombo op dienstreis. 10 nachten verbleef ik in dit prachtig hotel.
De ligging was perfect, dicht bij het kantoor, in de stad maar toch rustig door de ligging aan het meer. Na een lange dag op kantoor voelde het aan als thuis komen.
Het personeel is heel vriendelijk! Altijd met een brede glimlach op het gezicht.
De kamer was perfect: nette badkamer, goed bed, hele leuke zetel aan het raam en plaats genoeg om 's avond nog op de laptop te werken met de perfect werkende WIFI. Ik had eerst wat problemen om te verbinden met het internet, na 1 telefoontje stond er onmiddellijk een vriendelijke man die het probleem direct oploste!
Het eten is super lekker en enorm veel keuze!
Ik begin mijn dagen met het prachtig zicht op het meer en eindige op het terras van "7° North", zo zalig....
De tweede dag vond ik zelf een handgeschreven kaartje van de general manager onder de deur met daarop "Welcome to Cinnamon Lakeside Colombo! Have a pleasant stay".
En dat was het zeker!!
Ik raad mijn collega's aan om tijdens hun volgende trips naar Colombo ook voor dit hotel te keizen!

Verbleef: april 2017, reisde voor zaken
General_Manager_CLS, General Manager van Cinnamon Lakeside Colombo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 mei 2017

We are glad that you had a wonderful stay at Cinnamon Lakeside Colombo indulging in the facilities on offer and true Cinnamon hospitality. Your high recommendation would indeed encourage other travellers to visit the hotel and we appreciate your kind gesture. We value your continued patronage and do hope that you would stay with us again when you next visit Colombo.

17 maart 2017 beoordeeld

Prima hotel. Lekker stil op de kamers. Vriendelijke medewerkers. Kamers waren ruim en goed voorzien. Een gevulde minibar dat kom je ook niet overal tegen. Service was ok, ik had een dokter nodig en dat werd zo geregeld. En er werd navolging op gegeven vanuit de receptie. Echt niks op aan te merken. Prima zwembad, lekker groot, uitzicht op het meer, prima bedjes en parasols gewoon top hotel.

• Verbleef: maart 2017, reisde alleen
15 december 2016 beoordeeld

Nadat we een tour door Colombo hebben gedaan kwamen we enigszins vermoeid langs het Cinnamon hotel. Het ziet er werkelijk prachtig uit van de buitenkant en dit nodigde ons dus uit voor een hapje en drankje. De entree was goed, de receptie oogt groot en voor ons ( als boutique hotel toerist) te groot en onpersoonlijk. Het restaurant ziet er echter goed uit en willen hier graag uitrusten met een drankje en hapje. Genoemd wordt hier genuttigd in de lounge van het hotel, prima! De stoelen zitten heerlijk en dat is maar goed want het wachten op iemand die ons de kaart overhandigd duurt erg lang. Eenmaal de kaart bestellen we direct een dubbele espresso en een cappuccino. Na wederom lang wachten krijgen we deze uiteindelijk. Op de vraag, nu we ruim 40 min verder zijn, of we een hapje kunnen eten van de kleine kaart en zo ja hoe lang dit duurt krijgen we te horen dat het lang kan duren voordat we onze lunch krijgen nu men zo druk is met een komende groep gasten. We besluiten het bij de koffie te laten nu de komende gasten belangrijker zijn dan de huidige gast. De koffie is vreselijk!!!!!!
We vragen aan de conciërge of hij een taxi voor ons kan bellen, dit doet men hier niet. We kregen een papiertje met een nummer van een taxicentrale. Verbaasd kijk ik de conciërge aan waarop ik het antwoord krijg dat hij daar niet aan kan beginnen met zoveel gasten in een hotel. Zucht!! We rekenen ruim € 12,- af voor de koffie en bellen de taxi. We zijn blij terug te gaan naar ons eigen hotel!!!! Vreselijke, zeer minimale service en absurde medewerkers. Het ziet er vanaf buiten beter uit dan het daadwerkelijk is. Jammer!!!!!

• Verbleef: november 2016, reisde met een partner