Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (310)
Beoordelingen filteren
310 resultaten
Waardering van reizigers
206
73
21
7
3
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
206
73
21
7
3
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 310 beoordelingen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
26 juli 2017 beoordeeld

  • Verbleef: juli 2017, reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Gary_Biondo, General Manager van Shangri-La Hotel, Ulaanbaatar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 juli 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
14 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: juli 2017
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Gary_Biondo, General Manager van Shangri-La Hotel, Ulaanbaatar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 juli 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
13 juli 2017 beoordeeld

  • Verbleef: juni 2017, reisde voor zaken
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Gary_Biondo, General Manager van Shangri-La Hotel, Ulaanbaatar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 juli 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
12 juli 2017 beoordeeld

  • Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Gary_Biondo, General Manager van Shangri-La Hotel, Ulaanbaatar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 juli 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
10 juli 2017 beoordeeld

  • Verbleef: juli 2017, reisde alleen
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Gary_Biondo, General Manager van Shangri-La Hotel, Ulaanbaatar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 juli 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken