“Beste piza in town”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd
Dineropties: Na sluitingstijd
24 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb hier de basis piza gegeten met tomatensaus en mozerella voor 56k. Incl 4 extra toppings. Beste piza die ik tot nu toe heb gegeten in Azië. Met 1 biertje erbij ben je 70k kwijt. Als je weinig te besteden hebt is het toch de overweging waard om hier te eten.

15 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanmiddag eens een bezoekje gebracht aan een klein Italiaans restaurantje, na 2 weken rondreizen in Cambodja en Laos hadden we wel zin in iets Europees , dus even een kijkje genomen op TripAdvisor wat er zoal te krijgen is , en ons oog viel op dit restaurant. En het moet gezegd het was super lekker mijn man had een pasta en hij was heel lekker in had een pizza met Parma en rucola en ook die was super, dus na enkele weken rijst en noedels was dit een welgekomen afwisseling.

14 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In dit Kleine restaurant in het centrum is het heerlijk een echt Italiaanse maaltijd te genieten. Ook heerlijk pizza's.
Vriendelijke bediening en leuk om italiaans met de eigenaar bij te prater of een glas wijn te drinken.

23 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Om eens even iets anders te eten een bezoek gebracht aan dit restaurant. De bediening is uitermate vriendelijk en netjes. Spreken Engels in ieder geval. Ruime keuze uit gerechten en een nette prijs voor wat je krijgt. Prettig terras. Heerlijke pizza gegeten. Als er nog wat over was werd er aangeboden het mee te geven in een kartonnen doos! Top eigenlijk en nog niet eerder meegemaakt in Laos. Kortom een aanrader!!!!

31 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Twee keer gegeten, omdat het de eerste keer zo overheerlijk was. De tweede keer was ook weer hemels! De pizza's worden gemaakt van 'echt' pizzadeeg, waardoor ze zijn zoals in Italië. De pasta was ook erg lekker, maar de pizza is de echte topper hier.

Reizigers die PDR - Pizza da Roby bekeken, bekeken ook

Vientiane, Vientiane Prefecture

In PDR - Pizza da Roby geweest? Deel je ervaringen!