“Heel vriendelijk”

Keukens: Pakistaans
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
24 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ondanks dat de eigenaar niet heel veel engels spreekt is deze man heel vriendelijk en probeert hij een leuk praatje met je te maken. Het eten is heel lekker en ook nog eens verrassend goedkoop. Jamil zocht toen wij aankwamen europese muziek op. Supervriendelijk!

29 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor als je we see iets anders dan Laotiaans wil eten is dit restaurant een goede aanrader.goede prijs kwaliteits verhouding .

29 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na onze lange busreis vanuit Luang Prabang toe aan een goede lunch. Dit was dichtbij. Prima durum kebab gehad met twee kleine deegbroodjes gevuld met gekruide kip. Het was goedkoop en lekker, uitzicht alleen wat minder omdat het afgelegen ligt.

14 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een heerlijk Indiaas/ Pakistaans restaurant.
Ziet er heel eenvoudig uit maar het is zeer goed authentiek eten bij Jamil.
Jamil de eigenaar is altijd wel aanwezig maar voor mij prima.
Ze zitten in het centrum in een zij straat je.
Prijs prestatie is dan ook top.

31 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg lekker eten en echt goedkoop voor een Indiër. We hadden een kebap en de masala en waren allebei erg goed ook een chicken Samosa erbij en we gingen voldaan weg bij jamil en Zahid. Zahid heeft volgens mij de smartphone niet lang geleden ontdekt haha

Reizigers die Jamil Zahid Punjabi Restaurant bekeken, bekeken ook

Vientiane, Vientiane Prefecture

In Jamil Zahid Punjabi Restaurant geweest? Deel je ervaringen!