“Kleurrijk ontbijt”

Keukens: Gezond
Dineropties: Ontbijt
Dineropties: Ontbijt
11 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker juicy sapjes. Forse porties en uiterst vriendelijke bediening. Geen reden kunnen bedenken om niet nog eens te gaan behalve dat het voor ons net te veel uit de buurt was en we de volgende ochtend vroeg weg moesten.

Datum van bezoek: april 2018

1 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren toevallig in het weekend in Vientiane, helaas is Nog’s Fruit Heaven dan gesloten. Hele weekend verheugd op broodje camembert. Besloten maandagochtend snel voor de bus te gaan. Geen groene smoothies, chicken en camembert aanwezig. Flinke teleurstelling!!!

Datum van bezoek: april 2018
26 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Noy maakt lekkere en gezonde fruitshakes, en het vegetarische eten is ook erg lekker. Goeie prijzen ook!

Datum van bezoek: december 2017
27 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een Leuke ontspannen plek in de stadt. Ze hebben meer dan genoeg keuze aan smoothies die erg lekker zijn. Het eten is typisch laos maar ze hebben ook hamburgers en broodjes. Wij hadden een noedelsoep die heel lekker was en zeer vriendelijk geprijst. Zeker een aanrader

Datum van bezoek: november 2017
28 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tentje lag naast ons hotel dus we hebben er een keer geluncht! Na 4 weken Azië was een stokbroodje camembert erg welkom! Had iets beter belegd mogen worden, maar buiten dat heerlijk! Fruitdrankjes zijn ook erg lekker!

Datum van bezoek: mei 2017

Reizigers die Noy's Fruit Heaven bekeken, bekeken ook

Vientiane, Vientiane Prefecture

In Noy's Fruit Heaven geweest? Deel je ervaringen!