“Zeer aan te raden!! ”

Keukens: Gezond
Dineropties: Ontbijt
Dineropties: Ontbijt
26 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Noy maakt lekkere en gezonde fruitshakes, en het vegetarische eten is ook erg lekker. Goeie prijzen ook!

27 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een Leuke ontspannen plek in de stadt. Ze hebben meer dan genoeg keuze aan smoothies die erg lekker zijn. Het eten is typisch laos maar ze hebben ook hamburgers en broodjes. Wij hadden een noedelsoep die heel lekker was en zeer vriendelijk geprijst. Zeker een aanrader

28 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tentje lag naast ons hotel dus we hebben er een keer geluncht! Na 4 weken Azië was een stokbroodje camembert erg welkom! Had iets beter belegd mogen worden, maar buiten dat heerlijk! Fruitdrankjes zijn ook erg lekker!

3 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lag naast ons hotel. Je kunt er ontbijten, lunchen en dineren. Wij hebben er geluncht en koffie gedronken. Lekkere koffie en inderdaad zalige verse fruitsap. De broodjes waren heerlijk, goed belegd. De prijzen alleszins redelijk. Aanrader, vooral om te lunchen, maar de springrolls zagen er voortreffelijk uit,om in te bijten.

20 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere mangoshake gedronken, smaakte vers en heerlijk. Ook een pita falafel gegeten die erg goed was. Je ziet dat alles vers is. Vriendelijk personeel!

Reizigers die Noy's Fruit Heaven bekeken, bekeken ook

Vientiane, Vientiane Prefecture

In Noy's Fruit Heaven geweest? Deel je ervaringen!