“Mango-passievrucht-banaan! Top!”

Keukens: Gezond
Dineropties: Ontbijt
Dineropties: Ontbijt
15 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke vruchtendrank mogen drinken in een relaxt plek met erg gedreven en gastvrij personeel! De winnaar was de mango-passievrucht-bananen smoothie!

Datum van bezoek: januari 2016

19 november 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier tijdens ons bezoek aan Vientiane 4x gegeten. Alles was vers en goed bereid. Wij raden de pita kip erg aan!

Datum van bezoek: november 2015
24 oktober 2015 beoordeeld

Na een week Aziatisch te hebben gegeten waren wij wel toe aan iets anders.
Menu is zéér uitgebreid. Heerlijk gegeten. Prijs kwaliteit verhouding meer dan goed.
Personeel vriendelijk, spreekt redelijk Engels.

Datum van bezoek: oktober 2015
15 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier heerlijk gelunched. De fruitsappen zijn lekker en vers en daarnaast hadden we kip kebab die ook erg smaakvol is. Leuk tentje.

Datum van bezoek: juli 2015
28 februari 2014 beoordeeld

We bestelden een banana & een pineapple lassie voor 15.000 kip per stuk. Aangezien dit duurder was dan de meeste restaurants waren de verwachtingen wat hoger. Resultaat viel helaas tegen. De pineapple lassie stuurden we terug omdat deze volgens ons niet goed was, totaal geen reactie van het personeel. Niet professioneel.

Datum van bezoek: februari 2014

Reizigers die Noy's Fruit Heaven bekeken, bekeken ook

Vientiane, Vientiane Prefecture

In Noy's Fruit Heaven geweest? Deel je ervaringen!