“Tonijn mmmmmm”
Beoordeling van Bistrot Langka

Bistrot Langka
Geclassificeerd als nr. 1 van 1.733 Restaurants in Phnom Penh
12 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant was bij ons patiohotel echt om de hoek. Op het allerlaatst binnen gelopen en gelukkig hadden we nog 2 plaatsjes. Het menu wordt geshowd op een ipad en ook op de kaart. De tonijn en de crème brûlée zijn echt aan te bevelen!!

Thomas G, Gérant van Bistrot Langka, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 augustus 2018

Dear Jory,

Thank you so much for your kind review. We're glad that you enjoyed your night with us.

Enjoy the rest of your trip,
Best,

Langka team

11 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten in deze hippe tent. Even geen Cambodjaans eten. Wel relatief duur. En de akoestiek is matig.

Dear hvx2017,

Thank you for your kind review, we're glad you enjoyed our French cuisine.

Best,
Langka team

26 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk restaurant van Franse eigenaren. Lekker gegeten. Perfect als je even geen zin hebt in Aziatisch eten. Camembert is echt een aanrader als je van Franse kaas houdt.

14 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn er met 5 personen gaan eten! En wat was het heerlijk! Super gezellig restaurant met vriendelijke service! Wat moet je meer hebben! Wij namen de duif en de ‘tonijn tataki’! Echte aanraders!

5 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekkere franse keuken en vriendelijke bediening. Ideaal om af te wisselen met aziatische keuken.
Aanrader!

Reizigers die Bistrot Langka bekeken, bekeken ook

In Bistrot Langka geweest? Deel je ervaringen!