Beoordeeld op 7 augustus 2019 via mobiele applicatie

Mooie sfeervolle kamer met een verouderde badkamer. Zwembad op het dak met mooi uitzichtover de stad. Klein restaurant waar je je schoenen uit moet trekken. Rustig gelegen in een doodlopende straat. Ontbijt is wel aardig al vind ik dr aziatische gerechten aan de vette kant.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 28 juni 2019 via mobiele applicatie

Wat een heerlijk hotel, gelegen in een rustig zijstraatje vlak bij het koninklijk paleis. Prachtig ingericht, met mooi houtwerk. De kamers zijn enorm ruim, met 2 queensize bedden. Badkamer is ook ruim, maar wel iets gedateerd. Wel zag alles er netjes schoon uit. Onze kamer had een klein balkonnetje aan de voorkant gelegen. Het grootste pluspunt van dit hotel vonden wij het zwembad op het dak. Prachtig uitzicht! En heerlijk en betaalbaar eten. Ook de cocktails waren top en goed betaalbaar.
Het personeel was ontzettend aardig en behulpzaam, al spraken ze niet allemaal goed Engels.
Het ontbijt is prima, van alles te verkrijgen zoals toast, boter, jam en fruit. Een ei kan worden bereid zoals je zelf wilt, op bestelling. En natuurlijk koffie, thee, sappen en drinkwater.
Overigens staan er in de kamer ook iedere dag gratis flesjes drinkwater. En beneden in de hal staat een drinkwater automaat waar je je eigen flesje kunt bijvullen, dus je hoeft niet op pad voor drinkwater.

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 9 februari 2019

Ondanks het kleine zijstraatje wacht je een verrassing, de fraaie entree en de indrukwekkende lobby zijn onderdeel van een groot hotel. Twee liften.
De kamers zijn groot maar gedateerd, veel donkerbruin hout en lambriseringen en wat ouderwets sanitair. Maar alles is aanwezig en werkt goed. Alleen de lichtschakelaar zit aan het andere eind van de kamer (moet je dus je bed voor uit) en er zijn geen bedleeslampjes. Staf vriendelijk en goede service.
Restaurant , ook voor het (goede!!) ontbijt is op 14e etage, je moet daar je schoenen uit! en het personeel is daar onverschillig en veel met elkaar bezig.
Over 2 dagen na ons vertrek zou het tweede Okay hotel, 50 meter achter het andere, geopend worden

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 29 december 2018 via mobiele applicatie

Drie dagen verbleven in dit goed hotel. Bediening is zeer goed de mensen zijn erg aardig. Hotel ligt centraal in een gezellige buurt met veel restaurantjes. Kamers zijn netjes en de bedden zijn prima. Op de 14e verdieping is het zwembad en een goede bar.

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 16 december 2018

Goed hotel, centraal gelegen en grote ruime kamers. Wij verbleven aan de voorzijde en daar was de badkamer net zo groot als een gemiddelde hotelkamer. Restaurant voor het ontbijt is prima, voldoende keuze. Op loopafstand veel dingen te zien.

Datum van verblijf: oktober 2018