Beoordeeld op 30 oktober 2017 via mobiele applicatie

Schone kamers, gezellig personeel en een goede bar boven het restaurant. Alle tochten zijn goed geregeld voor de killing fields bijvoorbeeld. Daarnaast hebben ze een privé taxi geregeld omdat de bus vol zat!

Verbleef: oktober 2017, reisde met vrienden
Beoordeeld op 11 september 2017 via mobiele applicatie

Dit is een heel leuk hostel om andere reizigers te ontmoeten. Er hangt een goede vibe. Er is een zwembad, restaurant en bar. Samen met een vriendin verbleef ik in een privékamer met eigen badkamer, omdat de prijs hiervan weinig verschilde met een dorm. De kamer zag er heel kil uit en het beddengoed zat vol met vlekken. Nadat we hadden gevraagd om dit te verwisselen, kregen we weer beddengoed met vlekken. Het hostel zit vol ongedierte, van kakkerlakken tot ratten. Let op met je backpack in de bagageruimte. Er waren backpacks kapotgemaakt door ratten, omdat er eten in zat. De hygiëne is niet goed, maar verder is het een echte aanrader!

Verbleef: juli 2017, reisde met vrienden
MMCommunications, Owner van Mad Monkey Hostel Phnom Penh, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 september 2017

Es war fantastisch, dass du bei uns bei The Mad Monkey bleiben musst! Wir hoffen jedoch, dass sie bei Ihrer Reiseplanung weiterhilft. Wir hoffen jedoch, dass sie bei Ihrer Reiseplanung weiterhilft.

Beoordeeld op 15 november 2016

We bleven hier slechts voor 2 dagen & 1 nacht, dus het verblijf was zeer kort. De accomodatie was echter zeer goed, een zeer degelijk bed, een zeer ruime kamer & een zeer ruime badkamer, mét bad en douche. De Mad Monkey hostels worden echter platgelopen door Britten, waardoor de prijzen ook "hoog" zijn naar lokale standaarden.
Minder sfeer dan in Siem Reap, maar de bartenders gieten flink door in hun cocktails.

• Verbleef: november 2016, reisde met vrienden
MadMonkeyPP, Owner van Mad Monkey Hostel Phnom Penh, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 november 2016

Hi Tom, sorry I can't speak Dutch so I will reply in English.

Thank you so much for your review – your feedback really helps us and we always take it to heart. All of our management team check this 2-3 times a day. We’re so happy that you loved it here. Thanks again and cheers for staying at a socially responsible hostel.

Beoordeeld op 17 oktober 2016 via mobiele applicatie

Een erg leuk hostel om andere mensen te ontmoeten. Er wordt iedere avond wel een feestje gehouden in de bar, ook kun je lekker bij het zwembad chillen. De kwaliteit van de matrassen is alleen echt verschrikkelijk. Ze zijn echt kei hard en je voelt deels de veren in je rug staan. Iedere dag wakker geworden met een stijve rug van het slapen helaas. Ook zijn er iedere dag feestjes tot 12 uur(dan gaat de muziek uit), dus reken erop dat je voor die tijd niet kan slapen, maar als je zelf naar de feestjes toe gaat is dit natuurlijk ook niet nodig. De kamers Zijn wel erg schoon en de badkamer heeft een erg fijne warme douche.

Dus als je een beetje van je slaapcomfort op wil geven voor een heel leuk hostel waar je veel kan doen, dan moet je hier zeker heen gaan.

Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
MadMonkeyPP, Owner van Mad Monkey Hostel Phnom Penh, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 oktober 2016

Hi Ilona, sorry I can't speak Dutch so I will say it in English. We are only as awesome as our guests are at any one time and you were a stunner! Have a great trip. Thank you so much for your review, it really counts! Thank you for staying at our socially responsible hostel.

Beoordeeld op 10 augustus 2016 via mobiele applicatie

Zonder twijfel het beste hostel in Phnom Penh: de kamers zijn prima, het is er gedurende de dag gezellig bij het zwembad, en 's avonds is de rooftopbar van het hostel elke avond de aangewezen plek om medereizigers te ontmoeten. De staff is erg vriendelijk en behulpzaam, en ze spreken allemaal Engels. Al met al is het hostel een absolute aanrader!

Verbleef: augustus 2016, reisde met vrienden
MadMonkeyPP, Owner van Mad Monkey Hostel Phnom Penh, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 augustus 2016

Hey Jordy, sorry I can't speak Dutch so I will make it in English. First thanks for calling us your best hostel in Phnom Penh. We are pleased you had a blast! Sometimes its the guest that ensures that they have a good time just as much as the staff and you were an awesome guest. We wish you a safe trip to your next destination.