“Goed hostel, vraagt ook om feedback”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
Mad Monkey Hostel Phnom Penh
Beoordeeld als nr. 2 van 256 bijzondere accommodaties in Phnom Penh
17 oktober 2015 beoordeeld

Wij verbleven hier met 3 personen in januari 2015 in het annex aan de overkant van de straat waar de wat grotere en duurdere kamers zijn. Als je het elke nacht zuipen, stappen en slapen op een dorm ontgroeid bent, maar af en toe nog wil meedoen, dan is de annex een zeer goede optie. Grote schone kamers met goede badkamer ( prachtig bad, maar die wel helaas lekte waardoor we een waterballen hadden) en het restaurant en de bar aan de overzijde van de straat.

Het personeel is vriendelijk , maar zijn het soms ook nog aan het leren. Wij wilde bijvoorbeeld met een andere busmaatschappij naar kep en dat begrepen ze niet , later hoorde we ook dat het hostel geen zaken doet met die busmaatschappij door slechte ervaringen, maar op dat moment konden ze dat niet duidelijk maken.
Helaas werd alleen cash geaccepteerd, maar gelukkig was er een pin automaat bij de receptie.
Als laatst een mail gehad van het guesthouse na verblijf voor feedback en braaf een antwoord met wat verbeter punten gestuurd. Naar mijn verbazing kreeg ik een mailtje terug persoonlijk van de eigenaar met een persoonlijk bedankje en de vraag of we een deel van de feedback konden uitleggen, hierdoor kon hij de guesthouses nog beter maken.

Kamertip: Als je het beduvelt hebt , neem een prive kamer in de annex aan de overzijde van de straat, rustiger ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Januari, 2015, reisde met vrienden
MadMonkeyPP, Owner van Mad Monkey Hostel Phnom Penh, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 oktober 2015

Thank you so so much for writing such a nice review for our hostel and taking the time to do so, we know you are on holiday and your time is precious so thanks again. Happy travels and come back soon! Thanks again for staying

11 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Bar is top om beerpong te spelen, maar verwacht niet dat je voor 12u kan slapen. Bedden zijn van dermate slechte kwaliteit, echter wel goede plek om nieuwe mensen te ontmoeten.

Zou hier niet opnieuw naartoe gaan op basis van bovenstaande zaken

Verbleef: Juli, 2015, reisde alleen
MadMonkeyPP, Owner van Mad Monkey Hostel Phnom Penh, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 juli 2015

Dear Guest, I am sorry that unlike the vast majority of our customers that you did not enjoy your time here with us, your only complaint seems to have been the bar and that we are open until midnight. As a backpackers hostel for younger people we do make it clear that there is a bar and that the hostel has a party vibe on our website and all online travel agencies, the bar closes at 11:30 which is reasonable for a hostel. Thanks again for staying with us, we hope you enjoy your trip.

14 augustus 2014 beoordeeld

Dit was onze laatste hostel op onze reis en ik had hier zoveel goeds over gelezen dat ik er echt naar uit keek. het viel echter toch wat tegen.
We hadden een twee persoonskamer, er liepen meerdere kakkerlakken op onze kamer en 's nachts konden we niet goed slapen omdat de airco ofwel te koud was ofwel te warm.
Ik ben ook ziek geworden van iets verkeerds te eten als ontbijt, misschien had ik gewoon pech want mijn vriendin die iets anders bestelde was niet ziek.
De tours die aangeboden worden kan ik wel aanraden, als je elders gaat horen vragen ze dikwijls nog meer geld en heb je minder service.
De bar op het dak was wel gezellig en het was ook leuk dat we na het uitchecken toch nog konden douchen voor we onze vlucht moesten halen.
De wifi werkte ook meestal niet op de kamer, wel in de gemeenschappelijke ruimtes.

• Verbleef: Mei, 2014, reisde met vrienden
Stevevaile, Owner van Mad Monkey Hostel Phnom Penh, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 augustus 2014

Geachte klant -

We lopen en exploiteren van een westerse standaard keuken naar westerse hygiëne normen, normaal het ding dat klanten ziek maakt, is gebotteld water dat je kunt kopen op de straat en zijn niet gezuiverd. Ik heb navraag gedaan bij het ​​schoonmaakpersoneel voor de ruimte waar je in was en ze legde uit je voedsel had gegeten in de kamer, als Cambodja is een tropisch klimaat kan dit vaak verleiden coackroaches en bugs - maar ik heb begrepen dat dit werd rechtgezet voor u. Ik ben blij dat u de bar en gemeenschappelijke ruimte genoten en het spijt me je kamer was niet aan onze gebruikelijke hoge standaard.

11 juli 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Met gezin twee dgn in familiekamer geslapen. Grote, schone kamer en deur beneden gaat ook op slot vanaf moment dat het donker wordt. Prettig gevoel. Kinderen konden op de gang op loungebanken naar Cartoon Network kijken en er lag een grote stapel dvd's. Grote badkamer met warm water en wifi op de kamer. Wij hebben 1 x gegeten in het restaurant aan de overkant, vonden wij prijzig, maar wel erg lekker! Ook 1 x ontbeten, volgende dag warme stokbroden bij stalletje buiten gekocht (1500 Riel).

Verbleef: Juli, 2014, reisde met familie
Stevevaile, Owner van Mad Monkey Hostel Phnom Penh, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 juli 2014

Your review is awesome and you were really an awesome guest - thanks again for choosing the Mad Monkey. Thank you for staying at a socially responsible hostel.

22 mei 2014 beoordeeld

Wow, dit was echt een heel leuk hostel. Er zijn twee verschillende gebouwen en wij verbleven in de Villa. Heb je wat extra geld over is dit een absolute aanrader. Hele mooie kamers, privacy en toch het leven van een hostel. Het personeel is heel aardig en behulpzaam en het is de ultieme plek om nieuwe mensen te leren kennen op de roof top terrace. Ga je naar Phnom Penh, boek hier dan zeker een kamer!!

Kamertip: Boek een kamer in de Villa.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Mei, 2014, reisde met vrienden
Stevevaile, Owner van Mad Monkey Hostel Phnom Penh, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 mei 2014

Thank you so much for your review - it was really kind of you. We loved having you here and want to say please come back soon. Thanks again

5 februari 2014 beoordeeld

Zijn hier 1 nacht geweest, wilden nog graag een nachtje bijboeken maar het hostel was vol. Hebben in een ander hotel geslapen, maar konden alle trips bij madmonkey boeken. Personeel is erg behulpzaam en vriendelijk. En super eten!

Verbleef: Januari, 2014, reisde met een partner
Stevevaile, Owner van Mad Monkey Hostel Phnom Penh, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 april 2014

Thank you so much for your review, all of our team read these everyday so to be appreciated really counts and really helps us create the very best environment for our guests. Thank you so much - have an awesome time. xx

2 september 2013 beoordeeld

Verbleven 2 nachten in phnom penh en bij gebrek aan 2 pers privekamers boekten we een familyroom (voor 4 personen met zijn 2en). De mad monkey is super. Gastvrij personeel, fantastische rooftopbar, schone kamer en lekker bed. Niets op aan te merken.

• Verbleef: Augustus, 2013, reisde met vrienden

Dear guest - it was truly awesome to have you as our guest. We wish you the very best of luck and happy travels around Asia. Our staff really loved you and your awesome sense of humor. Guests like you are one of the reasons we love doing this job. We love you - have an awesome journey.

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Phnom Penh bekeken
Envoy Hostel and Tours
nr. 6 van 256 in Phnom Penh
164 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Mad Monkey Hostel Phnom Penh geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Mad Monkey Hostel Phnom Penh

Adres: Street 302, Building 26, Phnom Penh BKK1, Cambodja
Locatie: Cambodja > Phnom Penh
Voorzieningen:
Bar/lounge Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Restaurant Suites Zwembad
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 2 van 256 bijzondere accommodaties in Phnom Penh
Prijsklasse: € 9 - € 12 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Mad Monkey Hostel Phnom Penh 3*
Aantal kamers: 128
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van HostelWorld, dus je kunt je reserveringen bij Mad Monkey Hostel Phnom Penh met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
The Mad Monkey Hotel Phnom Penh

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?