11 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Bar is top om beerpong te spelen, maar verwacht niet dat je voor 12u kan slapen. Bedden zijn van dermate slechte kwaliteit, echter wel goede plek om nieuwe mensen te ontmoeten.

Zou hier niet opnieuw naartoe gaan op basis van bovenstaande zaken

Verbleef: juli 2015, reisde alleen
MadMonkeyPP, Owner van Mad Monkey Hostel Phnom Penh, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 juli 2015

Dear Guest, I am sorry that unlike the vast majority of our customers that you did not enjoy your time here with us, your only complaint seems to have been the bar and that we are open until midnight. As a backpackers hostel for younger people we do make it clear that there is a bar and that the hostel has a party vibe on our website and all online travel agencies, the bar closes at 11:30 which is reasonable for a hostel. Thanks again for staying with us, we hope you enjoy your trip.

14 augustus 2014 beoordeeld

Dit was onze laatste hostel op onze reis en ik had hier zoveel goeds over gelezen dat ik er echt naar uit keek. het viel echter toch wat tegen.
We hadden een twee persoonskamer, er liepen meerdere kakkerlakken op onze kamer en 's nachts konden we niet goed slapen omdat de airco ofwel te koud was ofwel te warm.
Ik ben ook ziek geworden van iets verkeerds te eten als ontbijt, misschien had ik gewoon pech want mijn vriendin die iets anders bestelde was niet ziek.
De tours die aangeboden worden kan ik wel aanraden, als je elders gaat horen vragen ze dikwijls nog meer geld en heb je minder service.
De bar op het dak was wel gezellig en het was ook leuk dat we na het uitchecken toch nog konden douchen voor we onze vlucht moesten halen.
De wifi werkte ook meestal niet op de kamer, wel in de gemeenschappelijke ruimtes.

• Verbleef: mei 2014, reisde met vrienden
Stevevaile, Owner van Mad Monkey Hostel Phnom Penh, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 augustus 2014

Geachte klant -

We lopen en exploiteren van een westerse standaard keuken naar westerse hygiëne normen, normaal het ding dat klanten ziek maakt, is gebotteld water dat je kunt kopen op de straat en zijn niet gezuiverd. Ik heb navraag gedaan bij het ​​schoonmaakpersoneel voor de ruimte waar je in was en ze legde uit je voedsel had gegeten in de kamer, als Cambodja is een tropisch klimaat kan dit vaak verleiden coackroaches en bugs - maar ik heb begrepen dat dit werd rechtgezet voor u. Ik ben blij dat u de bar en gemeenschappelijke ruimte genoten en het spijt me je kamer was niet aan onze gebruikelijke hoge standaard.

11 juli 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Met gezin twee dgn in familiekamer geslapen. Grote, schone kamer en deur beneden gaat ook op slot vanaf moment dat het donker wordt. Prettig gevoel. Kinderen konden op de gang op loungebanken naar Cartoon Network kijken en er lag een grote stapel dvd's. Grote badkamer met warm water en wifi op de kamer. Wij hebben 1 x gegeten in het restaurant aan de overkant, vonden wij prijzig, maar wel erg lekker! Ook 1 x ontbeten, volgende dag warme stokbroden bij stalletje buiten gekocht (1500 Riel).

Verbleef: juli 2014, reisde met familie
Stevevaile, Owner van Mad Monkey Hostel Phnom Penh, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 juli 2014

Your review is awesome and you were really an awesome guest - thanks again for choosing the Mad Monkey. Thank you for staying at a socially responsible hostel.

22 mei 2014 beoordeeld

Wow, dit was echt een heel leuk hostel. Er zijn twee verschillende gebouwen en wij verbleven in de Villa. Heb je wat extra geld over is dit een absolute aanrader. Hele mooie kamers, privacy en toch het leven van een hostel. Het personeel is heel aardig en behulpzaam en het is de ultieme plek om nieuwe mensen te leren kennen op de roof top terrace. Ga je naar Phnom Penh, boek hier dan zeker een kamer!!

Kamertip: Boek een kamer in de Villa.
  • Verbleef: mei 2014, reisde met vrienden
Stevevaile, Owner van Mad Monkey Hostel Phnom Penh, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 mei 2014

Thank you so much for your review - it was really kind of you. We loved having you here and want to say please come back soon. Thanks again

5 februari 2014 beoordeeld

Zijn hier 1 nacht geweest, wilden nog graag een nachtje bijboeken maar het hostel was vol. Hebben in een ander hotel geslapen, maar konden alle trips bij madmonkey boeken. Personeel is erg behulpzaam en vriendelijk. En super eten!

Verbleef: januari 2014, reisde met een partner
Stevevaile, Owner van Mad Monkey Hostel Phnom Penh, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 april 2014

Thank you so much for your review, all of our team read these everyday so to be appreciated really counts and really helps us create the very best environment for our guests. Thank you so much - have an awesome time. xx