Mad Monkey Hostel Phnom Penh
US$ 60*
US$ 50*
US$ 91*
  • Inclusief ontbijt
Jasmin Monument Hotel(Phnom Penh)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 30*
US$ 50*
US$ 41*
  • Gratis parkeren
5 februari 2014 beoordeeld

Zijn hier 1 nacht geweest, wilden nog graag een nachtje bijboeken maar het hostel was vol. Hebben in een ander hotel geslapen, maar konden alle trips bij madmonkey boeken. Personeel is erg behulpzaam en vriendelijk. En super eten!

Verbleef: januari 2014, reisde met een partner
Stevevaile, Owner van Mad Monkey Hostel Phnom Penh, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 april 2014

Thank you so much for your review, all of our team read these everyday so to be appreciated really counts and really helps us create the very best environment for our guests. Thank you so much - have an awesome time. xx

2 september 2013 beoordeeld

Verbleven 2 nachten in phnom penh en bij gebrek aan 2 pers privekamers boekten we een familyroom (voor 4 personen met zijn 2en). De mad monkey is super. Gastvrij personeel, fantastische rooftopbar, schone kamer en lekker bed. Niets op aan te merken.

• Verbleef: augustus 2013, reisde met vrienden

Dear guest - it was truly awesome to have you as our guest. We wish you the very best of luck and happy travels around Asia. Our staff really loved you and your awesome sense of humor. Guests like you are one of the reasons we love doing this job. We love you - have an awesome journey.

22 augustus 2013 beoordeeld

Dit was het fijnste hostel tijdens onze reis door Thailand & Cambodja. We hadden een 'family room' voor 4 personen in het gebouw naast de receptie. Heerlijk grote kamer en badkamer, bijzonder fijne zachte en schone bedden en lekker rustig. Hoe de kamers aan de kant van het restaurant zijn weten we niet.
De staff is niet heel vriendelijk, maar wel behulpzaam. Tuktuks van het hostel staan klaar om je mee te nemen. Het eten in het restaurant is erg lekker.
De locatie is prima, met een tuktuk ben je zo op de boulevard, je kunt lopend naar S-21.

• Verbleef: augustus 2013, reisde met vrienden
10 april 2013 beoordeeld

Leuke hostel, gezellig en goed personeel! Private room nr 2 was prima, simpel maar 'zag' er 'schoon en prima' uit! 2 nachten voor vertrek naar Nederland met z'n tweeën gelogeerd! Wat een bummer dat ik/we nu 7 dagen na verblijf, 2 bezoeken aan de huisarts, nog steeds helemaal vol zitten met bulten van bedwantsen beten. :( De jeuk en bulten begon na de eerste nacht Mad Monkey, in eerste instantie dacht ik dat het muskieten beten waren na nacht 2 wist ik wel beter :(. Ik zou deze hostel ff heel erg vermijden!

Kamertip: Private room nr. 2!! Be aware!!! Bed bucks!!!
  • Verbleef: april 2013, reisde met vrienden
23 maart 2013 beoordeeld

Leuk hostel, vriendelijk en gezellig personeel, die goed engels praten. Ze helpen je bij alles, wat je naar wilt weten. Ruime 2 persoonskamer, douche in bad (en niet boven toilet) met warm water. Hostel en kamer schoon.

• Verbleef: mei 2012