“Voor een avond niet oosters eten”
Beoordeling van Topaz

Topaz
Reserveren met Chope
Topaz is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 86 van 1.745 Restaurants in Phnom Penh
Keukens: Europees, Frans
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Romantisch
Dineropties: Diner, Ontbijt, Na sluitingstijd, Lunch, Privé-dinergelegenheid, Reserveringen
20 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi en groot restaurant met een Europese keuken. Het eten is heel goed tegen het sterren niveau aan maar daarvoor niet verassend genoeg. De bediening is typisch oosters zeer verzorg en vooral heel vriendelijk. Uitgebreide wijnkaart maar wel prijzig. De huiswijn is prima en betaalbaar. Voor Cambodja zeer prijzig, voor Europa redelijk

Datum van bezoek: november 2016

25 januari 2016 beoordeeld

Zeer goed restaurant in Cambodja, zeer goede kaart en uitstekende wijnen. Iets wat je niet verwacht in Phnom Penh. Neem er goed de tijd voor en boek van tevoren, aangezien het vaak al is volgeboekt.

Datum van bezoek: januari 2016
9 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij gingen hier eten omdat het de nr 1 van de stad was. Nadat ik had aangegeven dat ik vegetariër was ging er het een en ander mis, kreeg eerst een kikkerbeen voorgeschoteld, daarna was het aanbevolen spaghetti gerecht nogal een tegenvaller qua smaak sensatie maar na het vinden van een insect in mijn spaghetti was het helemaal gedaan. Gelukkig kon het zonder mopperen worden vervangen door een geweldige champignon soep. Mooi restaurant met lekker eten (zolang je er geen ongewenste insecten in vindt). Ondanks de mislukkingen toch een aanrader.

Datum van bezoek: mei 2015
22 februari 2015 beoordeeld

chique restaurant tussen de vele ambassades maar goed betaalbaar. Mooie rustige sfeer met bijzonder vriendelijk personeel. We hebben hier op zondag gelunched; drie gangen menu voor 20,- inclusief een glas wijn en koffie. Het eten was echt heel goed. Vooral de carpaccio van vis met lokale kruiden was verrassend. Goede huiswijn.

Datum van bezoek: februari 2015
6 februari 2015 beoordeeld

Het is ons wel duidelijk geworden waarom Topaz op nummer één staat als het gaat om restaurants in Phnom Penh. De gerechten waren stuk voor stuk voortreffelijk! Voor dit land wel aan de prijs (rond de 100 euro voor twee personen) maar het was de moeite waard. De kaart biedt meerdere vis en vleesgerechten. Je kunt binnen en buiten zitten. Reserveren is wel aan te bevelen. Het tempo zit er wel goed in dus als je wat tijd wilt tussen je voor en hoofdgerecht is het slim om dit even aan te geven bij het personeel anders gaat het in een sneltrein voort en sta je voor je het weet weer buiten. Dat zou zonde zijn!

Datum van bezoek: februari 2015
    • Sfeer

Reizigers die Topaz bekeken, bekeken ook

In Topaz geweest? Deel je ervaringen!