“Aangename kennismaking met de Cambodjaanse keuken”
Beoordeling van Khmer Surin

Khmer Surin
Geclassificeerd als nr. 144 van 1.776 Restaurants in Phnom Penh
Keukens: Cambodjaans
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Gezinnen met kinderen, Romantisch, Lokale keuken, Speciale gelegenheden
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
11 januari 2018 beoordeeld

"Delicious Khmer in a comfortable atmosphere" staat op hun visitekaartje.
Dit klopt perfect!
We hebben 100% genoten van ons diner.
Toch wel een aanrader.

Datum van bezoek: november 2017

31 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurant in een mooi Koloniaal gebouw. Wij hadden een mooie tafel op de veranda en kozen voor de locale socialiteit vis en bamboeblad en een salade met papaya erg lekker. Wijnkaart prima niet bijzonder.

Datum van bezoek: januari 2017
31 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk!! Wat is het eten hier geweldig.
De Cambodjaanse keuken is meer/beter gekruid dan de Vietnamese keuken.
Khmer Surin is zeer sfeervol en romantisch ingericht. Het eten is super. Tot nu toe nummer 1 voor ons!! Probeer vooral de specialiteit van Cambodja: amok curry ( fish). Een echte aanrader. Bediening is erg vriendelijk, entourage prachtig en eten geweldig... Dus zeker naartoe gaan!!

Datum van bezoek: augustus 2016
6 juni 2016 beoordeeld

Typisch Tourgroepen restaurant, groot, ongezellig ondanks de exuberante decoratie, veel plaats, grote tafels, (te) veel keuze...
Eten en vergeten

Datum van bezoek: februari 2016
2 maart 2016 beoordeeld

Drie keer prima gegeten in het restaurant van Khmer Surin Guesthouse (waar ik verbleef). Vriendelijke bediening, goede prijs/kwaliteit.

Datum van bezoek: februari 2016

Reizigers die Khmer Surin bekeken, bekeken ook

In Khmer Surin geweest? Deel je ervaringen!