“Eerste diner in cambodja”
Beoordeling van Khmer Surin

Khmer Surin
Geclassificeerd als nr. 136 van 1.748 Restaurants in Phnom Penh
Keukens: Cambodjaans
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Lokale keuken, Gezinnen met kinderen, Zakelijke bijeenkomsten, Romantisch
Dineropties: Diner, Lunch, Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
31 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurant in een mooi Koloniaal gebouw. Wij hadden een mooie tafel op de veranda en kozen voor de locale socialiteit vis en bamboeblad en een salade met papaya erg lekker. Wijnkaart prima niet bijzonder.

Datum van bezoek: januari 2017

31 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk!! Wat is het eten hier geweldig.
De Cambodjaanse keuken is meer/beter gekruid dan de Vietnamese keuken.
Khmer Surin is zeer sfeervol en romantisch ingericht. Het eten is super. Tot nu toe nummer 1 voor ons!! Probeer vooral de specialiteit van Cambodja: amok curry ( fish). Een echte aanrader. Bediening is erg vriendelijk, entourage prachtig en eten geweldig... Dus zeker naartoe gaan!!

Datum van bezoek: augustus 2016
6 juni 2016 beoordeeld

Typisch Tourgroepen restaurant, groot, ongezellig ondanks de exuberante decoratie, veel plaats, grote tafels, (te) veel keuze...
Eten en vergeten

Datum van bezoek: februari 2016
2 maart 2016 beoordeeld

Drie keer prima gegeten in het restaurant van Khmer Surin Guesthouse (waar ik verbleef). Vriendelijke bediening, goede prijs/kwaliteit.

Datum van bezoek: februari 2016
20 februari 2016 beoordeeld

Dus mooi setting maar !!
Ons eten was niet goed maar het ergste van al
We zijn hier regelrecht opgelicht
Na onze maaltijd vroegen we om met MasterCard te betalen
Ok geen probleem ,maar toen mijn man zijn pincode moest toetsen kwam er uit de terminal geen bon ,overdoen ,volgens de ober is er geen transactie gebeurd nogmaals pincode maar zelfde resultaat andere ober erbij geroepen derde keer ook zonder resultaat
Dan maar cash betaald en het kastiket gevraagd ( gelukkig)
Want nu bij thuiskomst blijkt niet alleen drie keer het bedrag van de rekening geschreven
Maar ook nog eens opnieuw drie keer afgeschreven 4 dagen na eerste datum
Restaurant per mail gecontacteerd zonder reactie helaas
Dus mensen ga hier niet eten want dit is regelrechte OPLICHTING

Datum van bezoek: januari 2016

Reizigers die Khmer Surin bekeken, bekeken ook

In Khmer Surin geweest? Deel je ervaringen!