“Heerlijk gegeten”
Beoordeling van Feliz Restaurant & Bar

Feliz Restaurant & Bar
Geclassificeerd als nr. 4 van 1.690 Restaurants in Phnom Penh
13 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben heerlijk gegeten bij Feliz. We zaten boven. Een mooi restaurantje. Tijdens ons eten raakten we in gesprek met de bediening en wat bleek...Feliz hostel heeft ook nog een hotel Feliz hotel. Samen met een ober zijn we naar het hotel gelopen en daarboven in de skybar genoten van ons dessert. Mooie gesprekken met de bediening en de manager.
Al met al een mooie avond!

Arun R, General Manager van Feliz Restaurant & Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 augustus 2018

Dear Suzanne L,

Thank you so much for your wonderful 5 star review on TripAdvisor with your wonderful dinner at Feliz...We're glad to read with your positive feedback and probably keep hard working to welcome our guest fell as at Home...
We wish to have a chance to welcome you again...

2 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten is werkelijkwaar super lekker en het personeel super aardig! Als dit de definitie is van Cambodjaans eten wil je niet anders meer. Daarnaast zijn de prijzen heel erg laag. Zit verstopt in een steegje dus kan een beetje zoeken zijn, maar dat is het meer dan waard!

Arun R, General Manager van Feliz Restaurant & Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 augustus 2018

Dear Koen T,

We're pleased to read your 5-star review that posts on TripAdvisor with your wonderful experienced at Feliz during your wonderful meal...
we're glad to read you and keep hard working to improve our hospitality to greeting you again in near future coming soon.

7 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het personeel was echt supervriendelijk!! Voor de rest was het eten ook lekker!! Ik nam een salade, mijn vriend de zalm (ietwat kleine portie) en we deelden een brownie. Voor dit alles, samen met elk een cocktail betaalden we 23 dollar.

Arun R, General Manager van Feliz Restaurant & Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 mei 2018

Dear Daisy D,

Thank you so much for your feedback a experience as 4 star review on TripAdvisor and we're glad to hear from you and wish to have a chance to welcome you again at Feliz...

24 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben deze gevonden via TA, het zit een beetje verscholen in een zijstraat. Restaurant ziet er heel netjes uit, het eten is heerlijk en word mooi opgediend. Wij zaten beneden waar het leeg was, boven kon je ook zitten waar het dan weer heel druk was. Wij zij uitstekend geholpen door Kakada (July) die oprechte interesse toonde over onze vakantie en waar we vandaan kwamen. Een aanrader om eens te gaan eten!

Arun R, General Manager van Feliz Restaurant & Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 maart 2018

Dear Jeffrey B,

Thank you so much for your feedback with our hospitality at Feliz Hostel Cafe & Bar and the taste of foods... We're glad to receive your 5 star review and let us know about Mr.July...We wish to have a chance to Welcome you again soon...

21 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant is the best!! Zeer vriendelijk personeel die graag praatje met je maken en veel willen leren. Je kan er eten op de Rooftop echt heel leuk. Ze serveren er lekkere cocktails en lekkere wijn. Als voorgerecht heerlijke kleine loempia’s. In de gerechten worden uitsluitend verse producten en groente gebruikt en dit proef je dan ook! Aan te raden Lok Lak, stir vegetables en Wok Spicy. Zeer goedkoop restaurant. Wij hebben hier 2 keer gegeten omdat wij het zo lekker vonden

Dear Celeste H,
We're pleasant to receive your 5 star review on TripAdvisor with our hospitality during your visit us at Feliz Hostel Cafe & Bar...
With your feedback it is our energy to keep hard working and have a chance to welcome you again in near future coming soon..
Mr.Raing Arun.

Reizigers die Feliz Restaurant & Bar bekeken, bekeken ook

In Feliz Restaurant & Bar geweest? Deel je ervaringen!