Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (719)
Beoordelingen filteren
719 resultaten
Waardering van reizigers
477
147
47
19
29
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
477
147
47
19
29
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 719 beoordelingen
Beoordeeld op 7 maart 2017 via mobiele applicatie

Het hotel ligt langs de boulevard. Nu nog wat geïsoleerd, want er zijn volop bouwactiviteiten naast het hotel aan de gang. Je loopt uit het hotel langs de kustlijn en je hebt een mooi uitzicht op de (oude) stad die niet op loopafstand ligt. Het hotel is fraai ingericht, het comfort is goed, met uitzondering van het warme water dat soms verstek laat gaan. Irritant als je net onder de douche wil of staat. Het personeel kan nog wel een training in klantvriendelijkheid gebruiken. Er is vooral veel interesse in elkaar en minder in de gasten. Dat viel op bij de receptie en de ontbijtkeuken. Hinderlijke schoonheidsfoutjes die een beetje afbreuk doen aan het hotel.

Datum van verblijf: februari 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Bedank Snorremans
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Boulevard_H, General Manager van Baku Marriott Hotel Boulevard, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 maart 2017
Google-vertaling

Dear Guest,

Thank you for choosing to stay with us at Boulevard Hotel Baku and for sharing your experience on our page.

As a Valued Customer, we appreciate your feedback and are delighted to hear that you had a satisfactory experience.

Thank you once again for your time and we look forward to welcoming you back at Boulevard Hotel Baku in the nearest future!

Warm regards,

Husseyn Atakishiyev
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 22 december 2019

Datum van verblijf: januari 2019
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 8 december 2019

Datum van verblijf: december 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 20 oktober 2019

Datum van verblijf: oktober 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Boulevard_H, Personal Assistant to General Manager van Baku Marriott Hotel Boulevard, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 oktober 2019
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 19 oktober 2019 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: oktober 2019
Reistype: Reisde alleen
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Boulevard_H, Personal Assistant to General Manager van Baku Marriott Hotel Boulevard, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 oktober 2019
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken