• Gratis parkeren
MerPerle Hon Tam Resort(Nha Trang)
  • Gratis parkeren
Amiana Resort and Villas(Nha Trang)
  • Gratis parkeren
Evason Ana Mandara Nha Trang(Nha Trang)
Priceline
Priceline
Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 138 per nacht.

Six Senses Ninh Van Bay(Nha Trang)
US$ 1.217
28 augustus 2014 beoordeeld

Dit resort was echt het mooiste wat we gehad hebben in Vietnam. Prachtig met uitstekende service.
Hier vind je alle comfort die je wil, alles wordt voor je geregeld en het is er heerlijk rustig. Relatief weinig Russen, meer een mix van allerlei vakantiegangers. We voelden ons hier helemaal thuis. Het is ook niet stijf of opgeprikt, nee, iedereen is gewoon zichzelf en blabla of zo. We zijn 1x naar Nha Trang centrum geweest en daar vonden we het niet echt leuk. Veel drukte en niet helemaal ons ding met disco's.
Dagelijks kun je gratis met een shuttle heen en weer van het resort naar Nha Trang centrum. Door het hotel geregeld. Wij zaten in een familie-condo met een extra bed. Dat ging prima. Het beste zit je aan de zeekant. Anders is het veel omhoog en naar beneden lopen voor het zwembad en strand. Hoewel er ook buggy's rijden die je kunt nemen.
We vonden het een superresort in alle opzichten! De rit naar het vliegveld is 20 min.

Kamertip: ALs je dicht bij het strand wil zitten, kies dan de "beach-view" appartementen. Wil je liever hoog met uitzicht, dan kun je meer naar achteren kiezen. De beach-villa's liggen eigenlijk op het strand.
  • Verbleef: augustus 2014, reisde met familie
24 augustus 2014 beoordeeld

Wat is het verblijf in dit resort geweldig!

Je voelt je ontzettend welkom en ze doen er alles aan om je verblijf fantastisch te maken.

Wij verbleven in de Ocean View Condon en wat een view!
Vanuit de hotelkamer grote schuifdeuren die helemaal open konden, waar je een groot terras had met loungeset, om te mogen genieten van het mooie uitzicht.

Het ontbijt is geweldig. Je hebt de mogelijkheid tot het kiezen van een a la carte gerecht en de rest is in buffetvorm. Alles is heerlijk, vers en zeer uitgebreid. Voldoende keuze in alles van heerlijke koffies tot diverse smoothies, absoluut een grote verwennerij.

Wij hebben ook gebruik gemaakt van de Spa en ook daar was het wederom genieten.

Alles klopt in dit hotel. De kamers, de service, het heerlijke eten en de ruime keuze van allerlei soorten mojito's in de Mojito Bar.

Deze accommodatie is absoluut voor herhaling vatbaar en wij zullen deze zeker aan iedereen aanraden.
Niet twijfelen, doen! Een absolute topper.

• Verbleef: augustus 2014, reisde met een partner
12 augustus 2013 beoordeeld

Drie dagen genoten van dit prachtige resort. Op het resort ontbreekt het je aan niets en wordt er zeer zorgvuldig voor je gezorgd. Dit resort is veruit het beste resort van Nha Trang en hier is mij weer geleerd wat het is om verwend te worden. Kamers, service, eten, verzorging, gastvrijheid... Allemaal super.

Helaas veel te kort verbleven...

• Verbleef: augustus 2013, reisde met een partner
4 augustus 2013 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben vier nachten doorgebracht in dit super de luxe oord maar het had nog veel langer mogen duren! Gastvrij, voorkomend, aan alles gedacht; je voelt je hier zeer speciaal. Zeer mooie kamers( family condo) met uitzicht op oceaan. Goede restaurants met dito kaart. In verband met vroeg vertrek geen kans om te ontbijten: we krijgen een ontbijtbox mee! Verwennerij van begin tot eind! Absolute aanrader!
Tip voor excursie: snorkelen/duiken in Hon Mun. Vertrek vanaf Mia Resort. Helemaal geweldig!

• Verbleef: augustus 2013
7 april 2013 beoordeeld

Drie dagen genoten van dit prachtige resort in super natuurgebied in mooie baai aan zee. Men weet hier als geen ander wat verwennen is. Wij genoten van onze eigen cliff villa met private pool, maar ook de andere accomodaties zijn prima. Alles is op elkaar afgestemd (yin yang), van wellness & fitness tot continu shuttle service naar restaurant en strand. Kortom, echt alles klopt hier. Gewoon een plek waar je minimaal eens in je leven geweest moet zijn! Liefst vaker!

• Verbleef: april 2013, reisde met een partner