Vandaag geopend: 07:00 - 22:00

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Hue
vanaf US$ 24,00
vanaf US$ 55,00
vanaf US$ 15,00
Hue City-dagtour
86 beoordelingen
vanaf US$ 39,00
Beoordeeld op 24 augustus 2019 via mobiele applicatie

We hebben een uitstekende service gehad en de bekende hai van pass gereden. Wij eeden vanaf Hoi An naar Hue en de motors werden in de ochtend bij het hotel afgeleverd. Ook werd de route in onze telefoons geplaatst en kregen we een noodnummer. Onze bagage werd slechts voor 1 dollar per stuk vervoerd naar het eindpunt waardoor je dit dus ook niet hoeft mee te dragen. We zijn geholpen door Tien die midden op de dag alsnog een motor voor ons kon regelen terwijl alles volgeboekt was.

Beoordeeld op 16 augustus 2019 via mobiele applicatie

3 scooters gehuurd om zelf van Hue, via de 'wolkenpas', naar Hoi An te rijden. 1 scooter viel na 1 uur rijden spontaan uit. Bijna 2 uur moeten wachten op een vervangende scooter ...

Beoordeeld op 13 augustus 2019 via mobiele applicatie

Vandaag hebben wij de Hai Van Pass afgereden met ‘motoren’ van MotorVina. We hebben alles gisteravond geregeld en vanmorgenvroeg stond alles klaar en konden we zonder problemen vertrekken. Bij aankomst in Hoi An werden de motoren ingenomen en lag onze bagage al klaar. Erg goed geregeld en we zouden zeker weer via MotorVina een tocht regelen!

Beoordeeld op 9 augustus 2019

Gisteren de hai van pass gereden met een scooter van motor vina. De scooter startte en reed prima! Daarbij ook een goede service geleverd door Hai.

Beoordeeld op 24 juli 2019 via mobiele applicatie

Tocht van Hoi An naar Hue gereden op de scooter. Son hielp ons bij aankomst uitstekend! Echt een aanrader!

Datum van activiteit: juli 2019