TripAdvisor

vanaf US$ 39,00
vanaf US$ 33,00
vanaf US$ 45,00
Beoordeeld op 5 september 2019 via mobiele applicatie

Door bombardement uit de oorlog deels verwoest en alles is in oude staat maar zeker het bezoeken waard. Je kunt hier gerust een uur rondlopen.

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 28 augustus 2019 via mobiele applicatie

Dit is een heel bijzonder om te zien. We hadden een dagtour door Hue waarbij we ook hiernaar toe gingen. Echt een aanrader!

Beoordeeld op 22 augustus 2019 via mobiele applicatie

Op basis van de vele reviews dit bezocht (samen met 3 kids). Het is groots, maar anderzijds veel van hetzelfde. Gisteren Bai Dinh gezocht en dit heeft ons enthousiasme voor de Citadel wel getemperd.
Wat ons betreft niet overtuigend genoeg op opnieuw te bezoeken.

Beoordeeld op 18 augustus 2019 via mobiele applicatie

Je kan Hué niet bezoeken zonder dit gezien te hebben. Bezoek het met gids, anders weet je niet waarnaar je kijkt. Wij deden het met Hué deluxe tours met Tuan als gids. Een aanrader!

Beoordeeld op 14 augustus 2019 via mobiele applicatie

Mooi om alles te zien. Gids ook goed. Maar toch wel veel van hetzelfde. Ga vroeg in de ochtend. Wij waren er al om 10:00 maar ik zou de volgende keer nog eerder gaan.