Huong Giang Hotel Resort & Spa
Prijzen weergeven
Houd je van besparen? We doorzoeken tot 200 websites voor de laagste prijzen
Tran Ly(Hue)
16 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

We werden vriendelijk en correct ontvangen door het personeel. We hadden een ruime kamer, waarbij wij en onze kinderen een eigen kamer hadden.
Het ontbijt was volledig en ruim voorzien. De kinderen hebben heerlijk genoten van het zwembad. WiFi was overal beschikbaar. Enige minpunt: het hotel ziet er gedateerd uit.

Verbleef: juni 2015, reisde met familie
20 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Toen we hier aankwamen werden we vriendelijk ontvangen ! Alleen jammer dat alles wel verouderd was ... Personeel was supervriendelijk en geen vraag was teveel! Mooi uitzicht op de rivier en dicht bij alle restaurantjes en shops ! We waren hier 1 nacht

Verbleef: juni 2015, reisde met een partner
16 april 2015 beoordeeld

Het hotel is dringend aan vernieuwing toe, kamer was proper maar alles is verouderd. Wifi op de kamer werkte niet, enkel aan de receptie had je goed bereik. Het is wel goed gelegen in de buurt van vele restaurants en enkele winkeltjes. We waren hier maar 1 nacht.

• Verbleef: februari 2015, reisde met een partner
15 februari 2015 beoordeeld

afgeleefd hotel met een verwaarloosde infrastructuur, de lakens waren vuil en moesten vervangen worden . Het valken was verroest en de verf afgebladerd
het ontbijt was matig . De ligging aan de rivier is goed

• Verbleef: februari 2015, reisde met vrienden
27 juli 2014 beoordeeld

Het hotel en alle faciliteiten waren verouderd. Het zwembad was al maanden niet maar gereinigd, er staken nagels uit de vloer. De fitness lag helemaal onder het stof. We verbleven twee nachten in het hotel. De eerste nacht sliepen we in een standaard kamer. De badkamer was recent gerenoveerd maar de rest van de kamer liet te wensen over.

Kamertip: Reserveer een kamer in het gebouw boven de receptie en niet een kamer aan het zwembad. Het gebouw boven de receptie is recenter gebouwd
  • Verbleef: juli 2014, reisde met familie