“Fantastisch ”
Beoordeling van Les Jardins de La Carambole

Les Jardins de La Carambole
Geclassificeerd als nr. 18 van 501 Restaurants in Hue
Keukens: Frans, Vietnamees
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Buiten zitten, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Na vele dagen de Vietnamese keuken te hebben geproefd , hebben we hier de Franse keuken geproefd ... Heerlijk lekkere vis en vlees met frietjes met een lekkere fles chardonnay ... toplocatie en wat een super vriendelijke bediening !!! Aanrader tot en met

Datum van bezoek: september 2019

19 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond met onze groep hier gegeten.
Een prachtig koloniaal pand met een keuken waar ze Franse en Vietnamese gerechten serveren.
Het menu zag er goed uit en een pianist speelde op de achtergrond.
Ee was genoeg voor ons te eten en het smaakte prima.
Zeker een aanrader als je in Hué bent.

Datum van bezoek: juli 2019
20 mei 2019 beoordeeld

Prachtig pand, het lijkt oud maar is pas een paar jaar geleden gebouwd, wel volgens authentieke stijl. Het eten is er buitengewoon goed. Personeel superattent. Een aanrader.

Datum van bezoek: mei 2019
4 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Aangeraden door iemand die in Hué woont. Zeker de beste steak dat ik in Vietnam al heb gegeten. Best reserveren.

Datum van bezoek: mei 2019
28 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Les jardins is gevestigd in een mooi koloniaal huis met een veranda. Kaart is een mix tussen de Vietnamese en Franse keuken

Datum van bezoek: februari 2019

Reizigers die Les Jardins de La Carambole bekeken, bekeken ook

Hue, Provincie Thua Thien - Hue

In Les Jardins de La Carambole geweest? Deel je ervaringen!