Vandaag geopend: 00:00 - 23:59

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Hue
Hue to Hoi An Motor Tour
14 beoordelingen
vanaf US$ 62,50
vanaf US$ 24,00
vanaf US$ 48,00
vanaf US$ 91,00
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag van Hue naar Hoi An met Le Familyriders . Wat een absolute aanrader en wat een enorme goed verzorgde dag. We waren met de nachtbus van Ninh Binh en kwam helaas te laat in Hue. Een van de familiemembers wachten ons op en bracht ons daarna naar de al vertrokken groep. Ze begeleiden je enorm goed door het verkeer, laten enorm leuke plekken zien en de lunch is uitmuntend, dus mocht je van Hue naar Hoi An of andersom willen, dan kan ik deze heren sterk aanbevelen

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Nadat Uy ons aansprak op straat in Hue, hebben we de beste beslissing genomen om van Hue naar Hoi An te reizen. Zalige trip waarbij alles aan bod komt: mooie uitzichten, zwemmen, zeer uitgebreid middagmaal, veel verfrissing (water, ijsje, nat doekje,...)& leuke drivers die zeer goed de groep begeleidde op deze tocht. Zeker een aanrader!

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Bij een bezoek aan de citadel sprak Uy ons aan op straat. We kregen wat foto’s te zien en een kaartje. Eerst wat twijfelachtig maar na enkele minuten besloten we toch om onze busrit van Hue naar Hoi An af te zeggen. De bus blijkt door de tunnel te rijden terwijl de motor door de bergpas gaat met mooie uitzichten. Zwemmen bij de waterval, veel dranken en snack voorzieningen en ‘s middags een meer dan overgrote lunch inbegrepen. Het Engels van de gidsen is uitstekend waardoor je ook veel extra info over de omgeving krijgt. Je kiest zelf of je zelf rijdt met automatische of manuele brommer of met een chauffeur van hun. Het fijne is ook dat het 1 grote familie is die alles regelt en meereist. De moeder rijdt zelfs je bagage van Hue tot in Hoi An zodat je die niet hoeft mee te sleuren onderweg.
Kortom een super ervaring die meer dan aanraden waard is!!!

Beoordeeld op 9 september 2019 via mobiele applicatie

Dag voor aankomst in hue via app contact de motortocht geboekt. Savonds de nachtbus vanuit ninh binh naar hue genomen. Sochtends in hue stonden de easyriders al op ons te wachten. Erg vriendelijke mensen die allemaal engels spraken en ons goed wilde verzorgen. Ze hadden het ontbijt al voor ons klaar staan. Backpacks werden meegenomen door een familielid naar hoi an.
Hierna starten de tocht. Mijn easyrider was Hoài, een lieve jongen die mij veilig naar hoi an heeft gebracht. Ki was onze reisgids die alles goed wilde uitleggen. Veel leuke stops en gezelligheid onderweg. Alles liep vlekkenloos inelkaar over.

Beoordeeld op 9 september 2019 via mobiele applicatie

Wat een geweldige dag, zeker een aanrader voor iedereen! De dag is goed verzorgd, met een ontbijt, overheerlijke seafood lunch (with a view) en tussendoor genoeg drinken en ijsjes! Ze stoppen op de mooiste uitzicht punten voor foto’s (die ze zelf ook heel mooi maken!). Ki spreekt erg goed Engels, en legt je tussendoor veel uit over de omgeving. Family riders, Ki, Dung, Quoc, Hoai and Tuan, thanks for the amazing day!