TripAdvisor
Zoeken
Hue To Go Tours - Day Tours
Hoogtepunten uit beoordelingen
Van Hoi An naar Hue

Een gezellige trip! Echte aanrader, echt gezellig gehad met Yo and Quán. Ze maken ondertussen ook ... meer lezen

2 dagen geleden beoordeeld
lunchphum1
Utrecht, Nederland
via mobiele applicatie
Van Hoi An naar Hue

Vandaag een erg leuke dag gehad met Phu! Ik ben alleen met hem op pad geweest en voelde me erg op ... meer lezen

3 dagen geleden beoordeeld
141mickyp
via mobiele applicatie
Lees alle 1.433 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Hue
vanaf US$ 24,00
vanaf US$ 48,00
vanaf US$ 15,00
vanaf US$ 34,00
Beoordeeld op 11 september 2019 via mobiele applicatie

Vandaag deden we een 9uur durende trip van Hoi An tot in Hué samen met Sherlock, Hoa, Loc and Huu als bestuurders van de motto. We volgden een prachtige tour langs de bergen en hadden wondermooie uitzichten. We deden verschillende stops die écht de moeite waren. Echt een aanrader en de moeite!! Cà-món!

Beoordeeld op 11 september 2019 via mobiele applicatie

Sherlock,Hoa,Huu,Loc waren onze easyriders van dienst en hebben dat fantastisch gedaan. Leuke tussenstops en zo hadden we onze privefotografen ook ineens bij!

Beoordeeld op 5 september 2019

Wat een geweldige dag.
De gidsen zijn professioneel, nemen voldoende stops.
Mooie plekken getoond.
Veel ruimte op de motor.
Het is een dikke aanrader

Beoordeeld op 5 september 2019

Een echte aanrader als je de Hai Van Pass niet zelf wil rijden. Tau en Hoa zijn vriendelijk en professioneel: ze reden voorzichtig, lieten ons de mooiste plekjes zien en beantwoorden onze vragen uitstekend. Dit tripje is elke cent waard.

Beoordeeld op 25 augustus 2019 via mobiele applicatie

Na enige twijfel tussen de bus en Easyriders hebben we toch gekozen om met Hue to go tours naar Hoi An te gaan en het was echt een super ervaring!! De drivers waren ontzettend zorgzaam, hebben ons alles laten zien en namen de tijd overal voor. Ze rijden heel prettig, een echte aanrader wat ons betreft!!

Datum van activiteit: augustus 2019