Vandaag geopend: 00:00 - 23:59
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Geweldig!

Geweldige dag gehad. Mooi uitzicht, erg veilig en leuke activiteiten. Echt een aanvulling van onze ... meer lezen

gisteren beoordeeld
Elisa v
via mobiele applicatie
Aanrader!

We hebben vandaag van Hue naar Hoi An gereden. Super leuk! We wilden met 1 auto en 2 motors en ... meer lezen

gisteren beoordeeld
Voyager771066
via mobiele applicatie
Lees alle 1.503 beoordelingen

Beoordeeld op 29 mei 2018 via mobiele applicatie

We hadden de allerliefste enthousiaste rijders. Loc en Hung hebben onze dag onvergetelijk gemaakt.
Alles was ontzettend veilig, we hebben prachtige plekken gezien, heerlijk geluncht en zijn helemaal goed afgezet bij ons volgende hotel.

Heel erg bedankt Loc!!

Beoordeeld op 23 mei 2018 via mobiele applicatie

Beide chauffeurs Mister 10 en Tau waren keurig op tijd. Bagage werd netjes op de motor vastgezet. Leuke stops, vriendelijke chauffeurs. Heerlijk geluncht op strand. Eerste keer achterop en dan gelijk Vietnam soms best heel spannend maar veilig aangekomen. Mooie ervaring hadden we niet willen missen!

Beoordeeld op 22 mei 2018 via mobiele applicatie

Gisteren en vandaag achterop gezeten bij MR. BI, mijn vriend bij MR MAO. Super ervaring! Veel informatie gekregen onderweg en lekker lokaal gegeten. Ze rijden heel veilig en maken er echt een feestje van! Prachtige routes ook.

Beoordeeld op 16 mei 2018 via mobiele applicatie

Gisteren een tocht gedaan vanuit Hue naar Hoi An met Tuan en Hung dep trai ;). Wat een fantastische tocht, echt een aanrader. Er werd veel verteld over de omgeving, er waren voldoende stops met fotomomenten. Ik raad wel aan om je goed in te smeren met zonnebrand want je zit de hele tijd in de zon.

Beoordeeld op 16 mei 2018 via mobiele applicatie

Vandaag trip Hue naar Hoi An met deze organisatie gedaan. Mr. Chinh heeft het top gedaan: fijne rijstijl, grappig. Ik kon zelf zeggen wat ik wilde. Genoeg fotomomentjes. En natuurlijk was de trip zelf fantastisch!