“Geweldige ervaring”
Beoordeling van Hue Easy Rider - Day Tours

Hue Easy Rider - Day Tours
Geclassificeerd als nr. 8 van 153 Tours in Hue
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
Nuttige informatie: Toiletten, Activiteiten voor oudere kinderen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn door Mister Bi en Tu bij het station van Huė opgehaald. De trein had een dik half uur vertraging maar ze hebben gewoon gewacht. Bagage werd op de motors bevestigd en toen hebben we genoten van een prachtige tocht door de bergen en via een kustweg naar Hoi An. Onderweg werd diverse keren gestopt voor foto's en we hebben gelunched aan een prachtig rustig strand waar we even konden zwemmen. In Hoi An werden we bij ons hotel afgezet. We hebben ons (ondanks het heftige verkeer in Vietnam) geen moment onveilig gevoeld. Was kostbare activiteit maar zeker blij dat we dit hebben gedaan

29 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden de allerliefste enthousiaste rijders. Loc en Hung hebben onze dag onvergetelijk gemaakt.
Alles was ontzettend veilig, we hebben prachtige plekken gezien, heerlijk geluncht en zijn helemaal goed afgezet bij ons volgende hotel.

Heel erg bedankt Loc!!

23 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Beide chauffeurs Mister 10 en Tau waren keurig op tijd. Bagage werd netjes op de motor vastgezet. Leuke stops, vriendelijke chauffeurs. Heerlijk geluncht op strand. Eerste keer achterop en dan gelijk Vietnam soms best heel spannend maar veilig aangekomen. Mooie ervaring hadden we niet willen missen!

22 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren en vandaag achterop gezeten bij MR. BI, mijn vriend bij MR MAO. Super ervaring! Veel informatie gekregen onderweg en lekker lokaal gegeten. Ze rijden heel veilig en maken er echt een feestje van! Prachtige routes ook.

Bekijk meer beoordelingen
16 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren een tocht gedaan vanuit Hue naar Hoi An met Tuan en Hung dep trai ;). Wat een fantastische tocht, echt een aanrader. Er werd veel verteld over de omgeving, er waren voldoende stops met fotomomenten. Ik raad wel aan om je goed in te smeren met zonnebrand want je zit de hele tijd in de zon.

Reizigers die Hue Easy Rider - Day Tours bekeken, bekeken ook

Hue, Provincie Thua Thien - Hue

In Hue Easy Rider - Day Tours geweest? Deel je ervaringen!