Vandaag geopend: 07:00 - 17:00

vanaf US$ 48,00
vanaf US$ 136,00
vanaf US$ 48,00
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag samen met een vriend van mr T. van DaNang naar Huế gereden. Alles is tot in de puntjes geregeld. Heel goede motorrijders! Het is zeker een goede en leuke optie als je niet van bussen of treinen houdt.

5 weken geleden beoordeeld

Samen met 3 vriendinnen hadden we een fantastische dag! Hoa en zijn collega’s deden er alles aan om al onze wensen te laten uitkomen, vertelden ons leuke weetjes en lieten ons regelmatig lachen met hun mopjes. We vertrokken vanuit het hotel, reden langs de Hai Van Pass; aten zeevruchten langs het strand, genoten van mooie uitzichten,... Ik kan een dag met hen alleen maar aanraden!

5 weken geleden beoordeeld

Met vier vriendinnen trokken we met vier even enthousiaste easy riders van Hoi An naar Hue. Het prachtige Hoi An achterlaten deed onmiddellijk geen pijn meer toen we aan deze zalige rit begonnen. Onze backpacks achterop en genieten van prachtige uitzichten en zeer leuke stops. De route is ook zeer flexibel, wij vroegen bijvoorbeeld om nog even langs het waterpark te gaan en ook dat was geen probleem. Over gastvrijheid, fun en waw-ervaringen gesproken.... EEN AANRADER!

Oh ja, je krijgt er ook heel wat leuke foto’s bij! :)

5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met 3 vriendinnen deed ik een dagtrip van Hoi An naar Hue met easyriders onder leiding van Hoa. Onderweg waren er enkele leuke tussenstops zoals de Hai Van Pass, Elephant Springs, Fishing Village, Langco Beach... Een fantastische dag met prachtige uitzichten en lekker eten! Hoa spreekt goed Engels en zorgt samen met zijn collega’s voor genoeg sfeer! Zeker een aanrader

5 weken geleden beoordeeld

Cuba en Tau hebben ons een heerlijke dag bezorgd! Je maakt leuke stops, zoals het zwemmen bij de Elephant Rim. De lunch was ook heerlijk en Cuba blijft gedurende de hele rit vrolijk en lief! Hij vraagt telkens of je oké bent en hij blijft vrolijk zingen!

Zeker een aanrader!