TripAdvisor

vanaf US$ 48,00
vanaf US$ 136,00
vanaf US$ 48,00
Beoordeeld op 13 september 2019

Samen met 3 vriendinnen hadden we een fantastische dag! Hoa en zijn collega’s deden er alles aan om al onze wensen te laten uitkomen, vertelden ons leuke weetjes en lieten ons regelmatig lachen met hun mopjes. We vertrokken vanuit het hotel, reden langs de Hai Van Pass; aten zeevruchten langs het strand, genoten van mooie uitzichten,... Ik kan een dag met hen alleen maar aanraden!

Beoordeeld op 13 september 2019

Met vier vriendinnen trokken we met vier even enthousiaste easy riders van Hoi An naar Hue. Het prachtige Hoi An achterlaten deed onmiddellijk geen pijn meer toen we aan deze zalige rit begonnen. Onze backpacks achterop en genieten van prachtige uitzichten en zeer leuke stops. De route is ook zeer flexibel, wij vroegen bijvoorbeeld om nog even langs het waterpark te gaan en ook dat was geen probleem. Over gastvrijheid, fun en waw-ervaringen gesproken.... EEN AANRADER!

Oh ja, je krijgt er ook heel wat leuke foto’s bij! :)

Beoordeeld op 13 september 2019 via mobiele applicatie

Samen met 3 vriendinnen deed ik een dagtrip van Hoi An naar Hue met easyriders onder leiding van Hoa. Onderweg waren er enkele leuke tussenstops zoals de Hai Van Pass, Elephant Springs, Fishing Village, Langco Beach... Een fantastische dag met prachtige uitzichten en lekker eten! Hoa spreekt goed Engels en zorgt samen met zijn collega’s voor genoeg sfeer! Zeker een aanrader

Beoordeeld op 13 september 2019

Cuba en Tau hebben ons een heerlijke dag bezorgd! Je maakt leuke stops, zoals het zwemmen bij de Elephant Rim. De lunch was ook heerlijk en Cuba blijft gedurende de hele rit vrolijk en lief! Hij vraagt telkens of je oké bent en hij blijft vrolijk zingen!

Zeker een aanrader!

Beoordeeld op 12 september 2019

Wij reden met zijn drietjes mee met mister T en zijn bemanning en het had geen betere ervaring kunnen zijn. Voor mij was het de eerste keer op de motor en T deed zijn uiterste best om mij comfortabel en veilig te laten voelen. Daarnaast waren er genoeg stops voor eten en drinken (met de beste oesters ooit tijdens de lunch.) Ook reden ze zonder morren op ons verzoek door naar de watervallen in de gietende regen omdat we supergraag wilden zwemmen. Niets was te veel gevraagd. Wel moet je voorbereid zijn op meerdere fotoshoots en heel veel enthousiasme. Mister T will make you feel like a queen.
Samengevat: goede prijs-kwaliteit, veel off-road avontuur, goede gevulde magen en een constante glimlach op het gezicht.