20 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Kamers zijn goed, ruim genoeg, schoon. Kortom zoals een goed middenklasse hotel zou moeten zijn. Goed ontbijt, zowel westers als Vietnamees. Het beste aan dit hotel is de ligging, alles is goed aan te lopen om het centrum te ontdekken. Receptie is snel met service, als je iets vraagt en altijd met een glimlach .

Verbleef: december 2015, reisde met een partner
15 augustus 2015 beoordeeld

May hotel is een goed middenklasse hotel met restaurantjes op loopafstand. Kamers zijn schoon en ruim. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam: om tien uur s' avonds sloot de bar, maar waren de mensen bij de receptie bereid om bier te halen voor ons bij de plaatselijke supermarkt. We verbleven hier slechts twee nachten.

• Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner
24 september 2014 beoordeeld

May ligt prima in het Centrum van HCM. Veel attracties en restaurants op loopafstand. Internet is buiten "de spits" erg snel. Personeel is behulpzaam. Het is een mix van zaken en vakantie gasten. Helaas is het behoorlijk gehorig...

Verbleef: september 2014, reisde met een partner
26 januari 2014 beoordeeld

We kozen voor het May hotel vooral voor het zwembad: mooi gelegen op de bovenste verdieping, maar het water was ijskoud(in july, dus stikheet buiten). Dus laat dat niet je keuze bepalen. In HCM heb je de backpackershotels rond De Nham street of de iets duurdere in het historische én moderne centrum. Maar algemeen vond ik het aanbod van hotels in HCM veel minder dan in de rest van Vietnam (zeker de andere grootstad Hanoi), ofwel klein en goedkoop of duur. May hotel bood een prima accomodatie en service. Wat je kan verwachten. In onze eerste kamer werkte de airco niet en we kregen direct een andere. De hoteljongens doen wel heel hard hun best om een tour te "verkopen".

• Verbleef: juli 2013, reisde met familie
20 juli 2012 beoordeeld

Prima ligging, zeer centraal. Royale, mooi ingerichte kamers, schoon en smaakvol, we hadden kamer 1003, met kleine balkon (roker!) en geweldige uitzicht. Zeer vriendelijk personeel. 2 keer hebben we in de Lounge beneden op elkaar gewacht, en binnen 1 minuut wordt ijskoude thee geserveerd. Het zijn de kleine dingen die je verblijf perfect maken, zo een super service is een voorbeeld hiervan: je wordt zo ontzettend vriendelijk behandeld, wij zouden zeker hier weer terugkomen. Ontbijt zeer compleet: veel fruit, ook vietnamees eten, groot buffet, voor je ogen toebereide eieren na wens. groot zwembad op de 14e etage, geweldige uitzicht rondom.

Kamertip: probeer een kamer op de bovenste etage te boeken, hoor je minder lawaai van de drukke binnenstad.
  • Verbleef: juli 2012, reisde met familie