“Heeeerlijk Mexicaans gegeten!”

Keukens: Mexicaans
Dineropties: Diner, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Diner, Bezorgen, Reserveringen
13 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We balen ontzettend dat we dit adresje pas op onze laatste avond in HCMC hebben ontdekt, want wat was dit een gezellige en lekkere plek. Het personeel is enorm aardig, je krijgt heerlijke zelfgemaakte nachos met dipsaus van het huis, toen ik een glas water bestelde gaf de ober uit zichzelf aan dat een glas water gewoon gratis is (echt nog nooit meegemaakt, wat een super service!).

Verder hadden we vooraf de chilli fries die werkelijk goddelijk waren en onze hoofdgerechten waren de enchilladas die ook voortreffelijk waren. Wij eten best veel, dus het was bij ons helemaal op, maar volgens mij kan je gewoon een bakje vragen om wat over is mee te nemen. Dat zag ik andere gasten tenminste doen.

Al met al heerlijk gegeten in een lekker koel tentje met geweldig personeel. Aanrader!!

9 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een warm welkom kregen we in afwachting van ons eten nacho's geserveerd. Nadien serveerden het vriendelijke personeel ons heerlijke taco's.

27 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Via Tripadvisor bij dit restaurantje gekomen. Wij hebben hier heerlijk gegeten. Je krijgt echt veel eten en nacho's van het huis. Het is een klein restaurantje met weinig tafeltjes, heel het restaurant zat vol waardoor er helaas mensen weggestuurd werden.

Toen wij klaar waren met eten werd er aan ons gevraagd of ze een taxi voor ons moesten bellen. Omdat we niet alles op kregen stelde het personeel zelf voor om het eten mee te nemen naar het hotel. Helemaal super!!

28 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel erg lekker gegeten bij la fiesta. Het eten kwam erg snel en tegelijkertijd! Vriendelijk personeel. Het uiterlijk was iets minder sfeervol, een beetje saai ingericht.

13 juli 2017 beoordeeld

Lekker, maar vrij duur voor Vietnamese begrippen. Maar het was het waard. Hele lekkere enchilada op (wel vrij veel ui) en de crispy taco is ook een aanrader!

Reizigers die La Fiesta bekeken, bekeken ook

Ho Chi Minhstad, Vietnam

In La Fiesta geweest? Deel je ervaringen!