Beoordeeld op 31 oktober 2017 via mobiele applicatie

Sfeervol, luxe, mooi. Het is een oase van rust in het drukke Ho chi minh City. Prachtig ingericht en van alle gemakken voorzien. Zowel op de kamer als de rest van het hotel. Het zwembad met sauna was heerlijk!
Zeer vriendelijk personeel dat steeds weer klaarstaat voor iets extra's. Zo kregen we 's middags gratis thee met heerlijke hapjes.
Een absolute aanrader!

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
Manager S, Tổng giám đốc van Silverland Sakyo Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 november 2017

Dear tessawubben,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring op TripAdvisor over Silverland Sakyo Hotel and Spa. Ik ben verheugd om te lezen dat u heeft genoten van een ‘zeer gastvrij’ verblijf en zal uw lovende woorden met trots delen met de rest van het team.

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen. Mocht u een reservering willen maken, aarzel dan niet om direct contact met ons op te nemen.

Beoordeeld op 24 augustus 2017 via mobiele applicatie

Geweldige service! Keurig netjes hotel. Keurig en zeer beschaafd personeel. Mooi rooftop zwembad en bar. Ontbijt en afternoon tea, prima voor elkaar. Dichtbij van alle bezienswaardigheden. We werden echt behandeld alsof we heel speciaal waren. Gewoon een perfect hotel!

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
Manager S, General Manager van Silverland Sakyo Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 augustus 2017

Chère Melissa v,

Toute l'équipe du Silverland se joint à moi pour vous remercier d'avoir écrit ces lignes trés positives suite à votre séjour parmi nous.

Toute l'équipe et moi même serons trés heureux de vous accueillir prochainement, lors de votre prochaine visite à Saigon.

Cordialement,

Beoordeeld op 23 mei 2017 via mobiele applicatie

Geweldige ligging, heerlijke rooftop jacuzzi, TOPontbijt, prachtige kamers, zeer vriendelijk personeel (erg behulpzaam, willen je oprecht helpen, bv bij taxi regelen ), kortom, echt een superaanrader!

Verbleef: april 2017, reisde met een partner
Manager S, Tổng giám đốc van Silverland Sakyo Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 juli 2017

Dear Sofie D,

Beoordeeld op 15 maart 2017

Een aangenaam hotel met mooie ruime kamers en grote bedden! Het dakterras is een feest om te verblijven met een cocktail in de hand en je voeten in het water. Een zeer aangenaam ontbijt met ruime keuze geeft je een energieke start van de dag!

• Verbleef: mei 2016, reisde met familie
Beoordeeld op 2 maart 2017

Fantastisch hotel met zeer behulpzame mensen, bij de receptie , het restaurant alle mensen die hier werken weten hoe je klantvriendelijk naar een 10 krijgt.

Ontbijt was ook prima alles te krijgen en het sushi restaurant is ook een echte aanrader.

• Verbleef: maart 2017, reisde met een partner